CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 31 juli 2010

Wij zijn weer thuis

Hallo allemaal,

Wij zijn weer thuis, maar hebben nog wel vakantie hoor. Tenminste ik heb de webwinkel nog een week dicht. Ook mijn mailbox waar op dit moment 865 berichten in staan zal ik af en toe door worstelen. Ik wil komende week toch meer andere dingen gaan doen om mij nog enigzins te ontspannen, voordat de ritten naar Zwolle beginnen. Ik heb nog geen bericht van het ziekenhuis ontvangen wanneer ik het info gesprek heb en wanneer zij dan gaan beginnen met bestralen. Ik haal dus niet tig keer mijn mailberichten op per dag, maar doe nu even andere dingen.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

chantal zei

ik zie datr je geweldig hebt genoten van je vakantie. Iedereen zal wel begrijpen dat je hoofd nu niet echt naar al die mails staat. Profiteer nog van deze week.
Liefs Chantal

Elly zei

Hee Annette,
Fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad.
Ik las in je berichtje over bestralen, en begreep dat ik iets gemist had. ik ben dus terug gaan scrollen en heb gelezen over het hoe en wat. Heel vervelendzeg, maar gelukkig niet echtlevensbedreigend. Het is wel heel ingrijpend dat je zo vaak achter elkaar naar het ziekenhuis moet voor die bestralingen hoor.
Nou in ieder geval wens ik je veel sterkte ermee!
groetjes, Elly

Related Posts with Thumbnails