CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 1 juli 2010

Uitslag Tilda Candy

Hallo allemaal,

Het is nu net na middernacht en dus tijd om de winnaar te trekken voor de candy. Maar eerst wil ik iedereen heel hartelijk bedanken die mee heeft gedaan aan deze candy. Vooral het lezen van al jullie verhalen was erg leuk. Maar helaas kan er maar één de winnaar zijn. Ik heb alle namen in de pc ingevoerd, alles uitgeknipt en de jonge poesjes de winnaar uit het bakje laten halen.
Op de foto kunnen jullie zien dat de zwart/witte bovenop de namen zit en er net één over de rand van het bakje gooit. De andere kijkt ernaar, maar kan het niet zo goed lezen. Zijn oogjes zijn namelijk af en toe was vies en zitten dus wat dicht. Ik heb hem daarom maar wat open gelegd. Als jullie op de foto klikken, kunnen jullie de naam zien van de winnaar. Heb je dit gelezen en staat jouw naam hier op. Stuur mij dan een mail naar info@annettescreafarm.com met je adresgegevens en dan zal ik je het pakket thuis sturen.
En natuurlijk gefeliciteerd en ik hoop dat je mooie dingen maakt met dit papier en dat je de scrappapier koffer met vele mooie vellen mag gaan vullen als het Tilda papier op is.

Groetjes van Annette

10 opmerkingen :

celia zei

Whoehoeeeee!!! Wat leuk!Ik ben super-content!!! Dankjewel Annette! Ik maak er zeker en vast wat moois van!
Veel liefs,Celia.

Judith Veldhuizen zei

Wat een schattige poesjes heb je zeg!!!! echt een heerlijk stel zo bij elkaar!!!!

Leuke manier om zo de winnaar van je candy te plaatsen! Het is extra spannend als je niet gelijk een naam ziet.

Celia van harte gefeliciteerd met je prijs!!!

Wendy ten Hove zei

Hoi Annette,

Helaas, ik heb niet gewonnen, maar wat een geweldige manier om de winnaar te kiezen en bekend te maken. Superdesuper!! Wat een schatjes en wat hebben ze dat goed gedaan, zeg! Ha ha!! Gefeliciteerd voor de winnaar en Annette bedankt voor de kans en schatjes van katjes, bedankt voor het lootje trekken!
Fijne dag!

Liefs, Wendy

angelique (anlou) zei

celia, gefeliciteerd meis veel plezier met je gewonnen candy.

wat een gaaf idee om je katjes een naam te laten trekken, LOL
liefs angelique

Marianne Schut zei

Celia van harte gefeliciteerd met je prachtige prijs! Veel plezier er mee! Bedankt Annette voor het mogen meedoen aan deze leuke candy!
Knuffel voor die twee schatjes! hihi Groetjes Marianne

Miranda zei

gefeliteerd en wat een orgineel idee zo die poesjes laten kiezen
gr. miranda

Marlieke zei

Hihi wat een leuke maner om de winnaar uit te zoeken! Wat een schatjes zijn het!!! Celia; gefeliciteerd!

anja zei

gefeliciteerd met het winnen van de candy en annette bedankt voor de candy
leuk foto van de kittens
liefs anja

Crealin zei

super leuk nieuws voor Celia en voor jou Annette een dikke dank-je-wel voor de kans om zo'n candy te winnen!

Groetjes,

Lins x

Crealin zei

ps wat een schatjes van katjes!

Related Posts with Thumbnails