CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 22 juli 2010

Basistechnieken workshop voor mijn Cricut Designers










Hallo allemaal,

Vandaag zouden mijn designers Chantal, Hilde en Els de basistechnieken workshop komen volgen van de Cricut Expression. Chantal komt uit België, dus die was vroeg weggegaan om Hilde op te halen die in Brabant woont. De workshop begint altijd om 10.00uur, maar zij waren er al om 9.15uur. Lekker op tijd dus. Els was er ook al om 9.40uur dus wij konden lekker vroeg beginnen. Natuurlijk eerst met koffie of thee. Ik werd gelijk verwend, want Hilde en Chantal brachten voor mijn verjaardag een super mooie kaart mee. Beoordeel zelf maar. Wil je meer van deze kaarten zien? Kijk dan even op het Designers Blog. Ook kreeg ik een doos Belgische bonbons. Heerlijk, want ik ben gek op chocolade, ook al ben ik diabeet af en toe mag dat best wel. Haha en anders spuit ik maar wat meer insuline. Moet kunnen toch?

Ik heb ze aan het werk gezet hoor. Haha af en toe hadden wij de grootste lol en wat was het warm. Niet alleen van de temperatuur buiten, maar ook van de inspanning en de zenuwen voor het Cricut examen. Haha. Nou, ze zijn allemaal geslaagd hoor. Dus binnenkort kunnen jullie hun certificaat bewonderen op hun blog.
Ik ben ze aan het klaar stomen voor de landelijke Cricut dag op 13 november 2010. Hilde is nu ook in het bezit van een Gypsy, dus daar ga ik haar ook in trainen. Nee hoor, wij zijn maar een beetje verslaafd aan onze Cricut. Haha. Ook hebben wij vandaag nog even stil gestaan bij het overlijden van Elly. Het is nog steeds niet te vatten hoe snel alles gegaan is. Zij heeft een hele strijd gehad en helaas heeft zij deze niet gewonnen. Bedankt iedereen die een reactie gegeven heeft. Het zal haar familie en vrienden zeker goed doen.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Wendy ten Hove zei

Hoi Annette,

Dit ziet er gezellig uit! Helaas mag ik van mezelf nog niet zo'n apparaat aanschaffen, want er worden zulke mooie dingen mee gemaakt! Maar ja, ik heb geen hobbykamer en zelfs (nog!) geen hobbybureau, dus zou echt onhandig worden qua ruimte... Later, als ik groot ben... hi hi!!!
Ik heb gisteren een kaartje naar je toe gestuurd voor de challenge, ik hoop dat hij op je ligt te wachten na je vakantie!

Liefs, Wendy

Hilde Suykerbuyk zei

hoi Annette, het was inderdaad een superleuke maar vooral leerrijke dag!!
gr. hilde

Related Posts with Thumbnails