CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 1 juli 2010

Een Tilda candy tot 1 juli. (dit blijft bovenaan staan)










Hallo allemaal,

Het is nog geen middernacht, maar ik weet al wat ik in de candy ga stoppen voor het feit dat ik 50.000 bezoekers heb gepasseerd en vandaag precies 1 jaar mijn Blog bij hou. En ik natuurlijk altijd met veel plezier jullie reactie's lees wil ik nu eens jullie daarvoor belonen. Dit verhaal komt ook altijd automatisch op mijn Hyves groepen te staan, maar deze candy geldt ALLEEN op mijn Blog op www.annettescreafarm.blogspot.com pagina. Wat kun je winnen en wat zijn de regels? Omdat ik vandaag het Tilda papier binnen heb gekregen leek het mij leuk om dit in de candy te stoppen. Je ontvangt een gevulde Tilda scrappapierkoffer. Ik zal de tas vullen met enkele scrapvellen uit de verschillende blokken die ik al op voorraad heb. De verzendkosten van het pakket neem ik ook voor mijn rekening.
Wat moet jij er voor doen?
* Wordt volger van mijn Blog, als je dit nog niet bent?
* Plaats bovenstaand logo op je eigen Blog met een link naar mijn Blog.
* Zet onder dit bericht een reactie en vertel waarom jij vindt dat je dit Tilda pakket moet winnen?
* Als je aan deze voorwaarden voldoet, dan komt je naam op een papiertje en komt in de mand.
* Op 1 juli zal ik de winnaar uit de mand halen en bekend maken.
Dus wil jij ook dit pakket winnen, voldoe dan aan deze voorwaarden en je naam staat erbij!
Woon je niet in Nederland? Geen punt, want ik stuur nu ook al pakketten naar Duitsland, België, Denemarken enz. dus dan kan deze ook wel naar.................?
Groeten van Annette


77 opmerkingen :

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw super leuk Annette!
En jemig wat veel bezoekers.

Van harte gefeliciteerd.

Liefs Ida

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Oh ik vergeet wat te vertellen.
Ik heb nog nooit Tilda papier gehad maar ik zie het wel altijd op kaarten van andere mensen en ik vind het altijd geweldig mooi!

Daarom zal ik het ook wel willen hebben.

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers echt geweldig!

Liefs Ida

Linda zei

Hoi Annette

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers, wauw wat een aantal is dat. Wat een superleuke blogcandy daar wil ik wel aan meedoen hoor. Volger was ik al en ik heb de candy in mijn side bar gezet.
Ik zou dat Tilda papier dolgraag winnen, want ik heb het nog nooit gebruikt, maar je ziet het de laatste tijd zoveel op kaarten en het is zooooooooo leuk papier, dus ja ik zou het graag winnen, lijkt me leuk.
groetjes Linda Dekker

Unknown zei

ook van mij gefeliciteerd met zoveel bezoekers, ik heb inmiddels het logo van je op me blog staan.

Nu zal ik vertellen waarom ik het moet winnen ( hihi )

Ik ken dit papier nog niet en wil het wel graag zien en proberen. Het lijkt me enorm leuk om er leuke dingen mee te doen.

groetjes suzanne

Hetty zei

Wauuuuw Annette wat een super gave Candy ga je weggeven ik zou graag mee willen doen want ik vind het Tilda papier toch zo mooi en wil nog leuke doosjes maken en daar is het heel erg mooi voor.Gefeliciteerd met zoveel bezoekers maar volger ben ik al lang

gr Hetty

chantal zei

Allereerst proficiat met zoveel bezoekers.
Wauw KEILEUK!!! Een tilda candy!
Waarom ik dit zou willen winnen? Omdat ik overlaatst een paar bladen heb gekregen en daar een kaart heb mee gemaakt. Het is kwalitatief zeer goed en verwerkt mooi. De kleuren zijn prachtig... moet ik verder gaan? hihihi, I love it!
Chantal

celia zei

Hoi Annette,Ik kom eerst bij jou om dan snel naar mijn blog te gaan omhet logo te plaatsen.
Volger ben ik al een jaartje (denk ik).Ik was ook je eerste buitenlandse klantje...ik weet niet of me dit gaat helpen (LOL).
Het is prachtig papier en vermits ik nu de cricut expression (op jouw aanraden)in bezit heb doe ik niet anders dan experimenteren en is alle papier welkom!!!Van harte gefeliciteerd met je aantal volgers en bezoekers!Geniet van een prachtweekend!Veel liefs,Celia.

PatriciaKleijn zei

WOW wat gaaf zeg zoveel bezoekers.... en al een jaar... wat gaat de tijd hard he! Waarom ik het pakket zou willen winnen: Omdat ik al kwijl bij alle kaartjes die ik voorbij zie komen met dit prachtige papier, en zelf ook weleens aan de slag zou willen met dit prachtige papier!
De candy staat gelinkt in mn sidebar.. ben super benieuwd

*Kus Patries*

Marlieke zei

Kijk nou toch! Is dit leuk of is dit leuk?! Ik vind het HEEL leuk en wil daarom wel een gokje wagen voor deze candy. Heb nog nooit met Tilda papier gewerkt, maar je leest en ziet er tegenwoordig steeds meer over en ik probeer graag van alles uit, dus waarom dit dan niet he?

Groetjes en op naar het volgende blog-jaar en de volgende 50000 blog-hits!

chantal zei

hoi annette
aler eerst gefeliciteerd met zoveel volrges het is je verdient;)
ik wil graag een gokje wagen op deze super gafe candy:D:D
volger ben ik al een hele tijd van je blog:D en elke keer weer gniet ik van al het moois dta je maakt
ik ben helemaal gek van het tilda papier (heb zelf NOG MAAR 2 blokken) en vnid dat zulks geweldig en gaaf papier echt super
dus ik zou het graag willen winnen het is zooooooooooooooo leuk papier:D
ik zet je foto nu meteen in mijn sidebar;)
heel veel plezier met het verloten van de candy 1 juli
liefs chantal

Aleida zei

Gefeliciteerd met 1 jaar bloggen en 50.000 bezoekers! Ik kijk regelmatig op je blog, heb al eens een challenge bij je gewonnen en dat is precies de reden waarom ik wat aarzel om een reden op te geven waarom ik wil winnen! Eigenlijk gewoon omdat het zulk mooi papier is. En ik dat papier nog niet heb. En omdat ik weet dat als jij zegt dat het een mooi pakketje is, het een super-geweldig pakket is in mijn ogen!. en als ik niet win, heb ik mij nu opgegeven als volger en zal ik niks meer van je blog missen, dus win ik toch. (Klinkt onlogisch geloog ik.) Groetjes,

Anneke. zei

Hallo Annette,
Gefeliciteerd met zoveel bezoekers!
Met deze leuke candy wil ik graag mee doen. Waarom? Sinds een paar dagen heb ik een aantal vellen van dit papier in mijn bezit,ik ben er helemaal weg van.
Het logo staat op mijn blog.
Groetjes Anneke.

freubeltjes kaarten zei

Hallo Annette,

Allereerst gefeliciteerd met je aantal bezoekers en wat een gave Candy stel je hier voor beschikbaar, ik zou graag een gokje willen wagen om in het bezit te komen van deze gave Candy,ik heb dit papier zelf nog niet in mijn bezit maar ben het al verschillende keren op een aantal blogs tegen gekomen en wat een prachtig papier is dat, je kunt er zoveel mooie dingen mee maken dat ik het wel zou willen winnen om bijvoorbeeld te gebruiken voor mijn kaarten of mijn layouts voor ons trouwalbum waar ik nog steeds mee bezig ben.Ik zet zodadelijk je candylogo even in mijn sitebar en natuurlijk blijf ik je volgen je maakt prachtige creaties en ik blijf wanneer het me lukt om ook met de uitdagingen mee te doen.

Groetjes Ageeth.

Anoniem zei

Dit is een super candy ! Jaaaahaa echt iets voor mij dus.Ik heb al ongeveer een half jaar lang in Den Banier staan kwijlen bij dit Tilda papier, maar nog niet echt de beslissing genomen om het aan te schaffen. Elke keer twijfel ik... Maar nu ? Tja,.... een mooie kans en die proberen we dan maar eens uit ! Heb zelf jammer genoeg geen blog en heb steeds problemen met mijn google account inlog, dus doe ik het even onder 'anoniem'.
Proficiat met je bezoekers, wow, dat is echt wel veel he ?
Groetjes,
Martina

Jetty zei

Hoi hoi. Gefeliciteerd met het aantal bezoekers.

Ik zou de candy heel graag willen winnen omdat het zulk fantastisch mooi papier is.

Groetjes,

Jetty

anneke's creaties zei

hallo annette,

van harte gefeliciteerd met zoveel bezoekers, fantastisch,
natuurlijk doe ik graag mee met deze gave tilda candy,
ik heb me aangemeld als volger en een link in mijn sitebar gezet,
het tildapapier zo ik graag willen winnen, omdat ik het fantastisch papier vind om mee te werken, kijk maar op mijn blog, daar staat een vintage 3 ladendoosje en een bakje met olvaritpotjes, deze creaties zijn gemaakt met tilda papier,
ik vind dit ook geweldig papier om doosjes en dit soort creaties te maken,
ik heb nog lang niet alle vellen dus ik zou graag kans willen maken op dit papier,
alvast hartelijk bedankt voor deze geweldige kans.

groetjes anneke

Detje zei

Gefeliciteerd met het aantal bezoekers. En waarom ik deze candy graag zo willen winnen, omdat het super super mooi papier is, wat ik graag eens zou willen gebruiken!

Groeten Detje

Creaine zei

tuurlijk wil ik aan deze prachtcandy meedoen!!!
Ik had me als volger aangemeld maar dat was ik al lang........
fijn dat je zoveel bezoekers hebt en proficiat met 1 jaar je blog.
groetjes Ine

Anke zei

Wat een schitterend papier. De candy staat inmiddels op mijn blog.
Dat wil ik graag winnen. Waarom?
Wil er heel graag iets moois mee maken natuurlijk.
groetjes Tessa

Created by Linda zei

Hoi Annette, wat een leuke blog heb je, Ik heb weer wat ideetjes opgedaan hoor!
En dan die mooie Candy, ik wil er graag een gokje op wagen.
Ga zo door.
Linda

Marcita zei

Gefeliciteerd met je Blogverjaardag!! Ik zou graag de Candy willen winnen omdat het heel gaaf papier is!

Groetjes,
Marcita
http://scrapbookplezier.blogspot.com/

Anoniem zei

Hoi Annette,

Wat leuk dat je een candy hebt en dan nog wel een Tilda candy.
Supergaaf.
Zelf ben ik helemaal weg van Tilda.
Het is zo vrolijk en het kleurt meteen je kamer of je album.
Ik zou heel graag de candy winnen, omdat het Tilda papier fantastisch is en ik graag nog een paar leuke dingen wil maken met dit mooie papier. Bijv. div. doosjes voor bij mijn dochter op de kamer en nog een paar leuke foto's in het scrapalbum.
Zo zie plannen genoeg nu nog uitvoeren.

Als volger van je blogs kom ik graag kijken en ik ben heel benieuwd wat je zelf allemaal gaat maken met het Tildapaier.
Succes met je blog en al je creatieve werk.

Groetjes Bertina Bruggeman

Cindy zei

Hoi Annette,

Gefeliciteerd met je éénjarig bestaan!
Der eden dat ik het Tilda papier zou willen winnen is dat ik het supermooi papier vind. helaas komt het er nooit van om het aan te schaffen en daarom is dit een mooie gelegenheid om er wat leuks mee te kunnen maken.


Groetjes, Cindy

Marja zei

Hoi Annette,

Wat een groot bezoekers aantal in een jaar tijd!
Volger was ik al van je blog en ik wil dolgraag dat prachtige Tilda papier winnen om er leuke creaties van te maken.
Het is zo'n lief papier en ik schijn alleen maar lieve dingetjes te maken ;-)

Unknown zei

Van Harte Gefeliciteerd met het eenjarig bestaan van je blog !

Hier doe ik graag aan mee
Je Candy heb ik op mijn weblog gezet ...en natuurlijk zou ik graag winnen!

Het papier maakt de Tilda kaarten áf !

Veel succes met je blog in het komende jaar

Ik kan helaas wat minder aan uitdagingen meedoen omdat ik heel vaak in de caravan ben in de zomer maar ik lees je blogs steeds hoor !

Groetjes Sophia

angelique zei

Wat een geweldige set papier...als ik al die Candy zie op alle blogs denk ik het wordt tijd dat ik ook een blog bij ga houden maar als ik eerlijk ben heb ik daar geen tijd voor dus geniet ik van alle mensen die het wel lukt om net als dit GEWELDIGE blog dit bij te houden. Annette het is echt een fantastische prijs!!! en blijf doorgaan zoals je bezig bent!!! groetjes Angelique

Renske Creatief zei

Gefeliciteerd!! En wat geven jullie een super candy weg. Ik heb nog nooit met tilda papier gewerkt, en het lijkt mij super om eens te gebruiken./ Volger was ik al, dus dat hoef ik niet meer te worden. Ik zet jullie logo in mijn zijbalk.

groetjes renske

jannie zei

hallo ik was al volger . en ik heb de link op mij blog staan .

allereerst gefeliciteerd met zoveel bezoekers .
en waarom ik het tilda papier graag zo willen hebben is . omdat ik er een tasje van heb gemaakt en die twee bladen had gekregen van iemand . en het zo fantasche papier is . jannie

http://jannie-jannie.blogspot.com/

Kiri zei

Een heel dikke proficiat voor zoveel bezoekers!!
Het Tilda papier is ooh zo leuk! heb nog meer een paar velletjes dus meer is altijd welkom ;)
Xxx

Emmie zei

Allereerst gefeliciteerd met zoveel bezoekers !!!!
Je maakt ook echt mooie dingen.
Volger was ik al, je link is geplaatst.
En waarom ik deze candy heel erg graag wil winnen ?????
Ja dat lijkt me wel duidelijk, is gewoon een superleuke candy.
Ik vind het Tilda papier heel erg mooi, maar veel te duur om zo'n heel blok te kopen.
En als ik het geld bij elkaar zou hebben, welk blok wil ik dan ????
Te veel dilemma's !!!
Dus deze candy winnen.....ja dat zou gewoon super zijn !!!

groetjes Emmie

gea zei

Hartelijk gefeliciteerd met al je bezoekers !! en wat een supercandy ! Ik zou hem graag willen winnen, omdat ik Tilda helemaal leuk vind ! (wie niet ;)

Wendy ten Hove zei

Hoi Annette,

Wat een ontzettend leuke candy, ik zet het op m'n blog! Super!! Wat een ontzettend handige koffer, alleen daarom zou ik hem al wel graag willen winnen, m'n papier slingert nu een beetje rond, vrees ik, want het past niet in de opbergoplossingen die ik nu heb... erg handig dus!! En het papier is echt geweldig!! Ik heb nu zelf nog geen Magnolia papier, maar zie het op heel veel kaarten en het is echt super mooi!! Daar zou ik dus heel graag wat leuke creaties mee maken!! Leuk dat je dit weg geeft, Annette!
Dankjewel!

Liefs,
Wendy

Monique zei

Hallo,
Proficiat met je 50.000 bezoekers!
Graag zou ik willen meedingen naar de prachtige candy.
Ben helemaal verliefd op het Tilda papier daarom zou ik graag mijn kans willen wagen.
groetjes
Monique

Marjan van der Wiel zei

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers Annette! En wat een geweldig leuke candy geef je weg. Ik vind het echt zo'n prachtig papier om mee te werken...dus zou er best graag wat papier bij willen. Ik ga het meteen op mijn blog zetten. Fijn weekend!!
Liefs, Marjan

Matty zei

Hoi,hoi

Wat een boel bezoekers. Ik ben oas begonnen met scrappen en ken het tilde papiet nog niet en wil daar wel kennismee maken.

Groetjes Matty

anja zei

hoi Annette ,geweldig hoor zoveel bezoekers.
maar waarom zou ik willen meedoen?winnen?

ja tilda papier wil ik wel gebruiken,hier nog nergens gezien .
en om dat k denk dat gaaf is iets te winnen.
simpel.
lieve gr anja

Caroline zei

van harte gefeliciteerd met de vele bezoekers die steeds meeleven met wel en wee van de boerderij alsook de vele kunstwerkjes die je maakt.
Tja waarom ik in aanmerking wil komen voor het Tilda papier, het lijkt me zo leuk om eens met dit papier te gaan werken, ik heb het immers zelf nog nooit gekocht en ben er reuzebenieuwd naar. En nu mijn vakantie achter de rug is hoor ik weer snel aan de slag te kunnen met mijn hobby.
Liefs Caroline

Tynke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tynke zei

Wauw, wat een geweldig aantal bezoekers in een jaar! Gefeliciteerd!!

Waarom ik dat papier wel zou willen winnen? Omdat je sowieso nooit genoeg papier kunt hebben, en dit wel erg mooi apapier is. Het past nog mooi in mijn kast omdat ik nog niet zo heel veel papier heb, al denk ik niet dat het er heel lang in blijft liggen... Mijn handen jeuken om er iets moois van te maken!

Groets Tynke

Geertje zei

Hallo Annette,

Van harte met zo veel bezoekers op je blog.
Op onze vakantie in Kreta heb ik ook even op je blog gezien, maar kon toen geen foto opslaan voor in de side bar.
Dus doe ik het nu even.
Ja en dat Tilda papier dat vind ik zo ontzettend gaaf.
Dus ga ik ook een gokje wagen.

Groetjes Geertje,

Geertje zei

Hallo Annette,

Hier ben ik weer.
Het lukt me niet om je blog candy op mijn blog te zetten.
Is alles veranderd?
In plaats van aanpassen staat er nu ontwerpen.
Is dit nu bij alle blog of heb ik iets verkeerd gedaan?

Groetjes nogmaals van Geertje,

Anoniem zei

hallo Ik heb de
candy op mijn blog geplaatst en de reden waarom ik deze candy wil winnen staat er bij.
Ik doe niet verel mee met candy's, maar deze zou ik toch wel graag bij mij in het brievenbus zien liggen,
ik ben gewoon dolgverliefd op dit papier en alle bijhorigheden.

Groetjes
Tine

arjette zei

Hoi hoi,

wat leuk dat je zoveel bezoekers hebt gehad, gefeliciteerd!!!
En de reden waarom ik deze candy zou willen winnen is niet zo moeilijk te bedenken... het is schitterend papier, ik heb het nog niet maar zou er heel graag wat mee willen maken dus.... ik ga duimen!!! En bedankt voor de kans van het winnen want zo'n pakket is natuurlijk wel geweldig!!!

gr. Arjette.

angelique (anlou) zei

via via ben ik op jouw mooie blog gekomen en dan zie ik dat je een gave candy hebt.
waarom zou ik dit willen ontvangen, tja wie niet, ik heb nog niet zolang geleden mijn eerste tilda papier gekocht en ben helemaal verslaafd eraan, dus daarom zou ik dat wel willen winnen
ik heb het op mijn blog geplaatst en ben natuurlijk volger geworden
liefs angelique

mariska zei

Heeej Annet!!

Waarom zou ik dit pakket willen winnen?
Omdat het een geweldig pakket is en ik nog mooiere kaarten er mee zou kunnen maken. Want wat een mooi papier dat van Tilda!

Enne...super dat je dit pakket als candy weggeeft.
Ik heb de candy in mn sidebar gezet met een link naar jou.

Liefs mariska

Judith Veldhuizen zei

Hallo,
wat een super gave candy geef je weg zeg! Tilda papier is echt prachtig!!!
ik ben volger geworden en heb je candy op mijn candy pagina gezet.
ik zou het papier heel graag willen hebben. ik ben nog maar heel kort geleden begonnen met kaarten maken. mijn eerste kaart heb ik gemaakt op 12 mei 2010 :)
(even op m'n blog opgezocht:P)
ik zou dus wel wat extra'tjes kunnen gebruiken. maar ik denk dat iedereen wel zo'n gaaf tilda pakket zou willen winnen.. dus ik ben erg benieuwd!

Anita zei

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers.
Waarom ik deze candy graag wil winnen.
Nou gewoon omdat het superdesuper papier is. Echt zóóóóoooo mooi.
Veel succes verder

Gr. Anita

Maris zei

gefeliciteerd met zoveel bezoekers, goed hoor, waarom wil ik graag winnen, het is zo een prachtige lijn,je ziet er veel mooie dingen mee, ik heb het ook nog niet en zou graag mijn creatieve uitspattingen met dit papier e.d willen maken, bedankt voor de kans om te winnen

Marjolijne zei

Wat veel bezoekers, echt geweldig! Waarom ik zou moeten winnen ? Omdat het papier zoooooooo mooi is en ik er graag een prachtig project mee zou willen maken ;-)

Groetjes en een fijne dag,
Marjolijne

Baukje zei

nou via via kwam ik op jou blog en ik heb er super van genoten en ik ga je zeker volgen niet alleen omdat je nu ook nog een candy weggeeft waar ik ook gelijk maar een gokje op waag want tja dat tilda papier is zo lief en leuk en eigenlijk had ik mij voorgenomen om eerst mijn oude papieren op te maken voor ik nieuwe aanschaf en tja mocht ik het winnen heb ik een goed excuus ik wens je succes met alles en ik kom vaker langs op je blog

Groetjes Baukje

Baukje zei

nou poging twee want volgens mij is mijn reactie niet op je blog gekomen, via via kwam ik je blog tegen en ben hem meteen gaan volgen niet omdat je nu zo'n leuke candy weggeeft maar zo leuk vol ideeen en dacht ik waag dan ook gelijk maar een gokje dit omdat het tilda papier inderdaad super is maar ik had mij voorgenomen eerst mijn oude papieren op te maken voordat ik nieuwe aanschaf en tja mocht ik het winnen heb ik een goed excuus, ik wens je heel veel knutselplezier toe en succes met de wedstrijd

Groetjes Baukje

Susanne zei

Ik doe dit nog niet zo lang en ben nog bezig vanalles te verzamelen om lekker te kunnen beginnen.
Ik heb al wel wat gemaakt maar ik zou dolblij zijn met deze candy nu ik straks wat meer tijd heb om lekker bezig te gaan zijn met kaartjes scrappen.

groetjes susan

Peter's Planner blog zei

Hoi Annette,

Graag wil ik met jou candy meedoen en zet hem dus ook op mijn blog, Ik ben activiteitenbegeleider in een zorgcentrum voor ouderen en zal daar deze spullen samen met de bewoners gebruiken.

Hoop dat ik mee mag doen.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Monique zei

Gefeliciteerd met de vele bezoekers. Wat een superleuke blogcandy daar wil ik wel aan meedoen hoor. Volger ben ik al, daar ik nieuw ben met een eigen blog wil ik graag meedoen met je candy en heb het in mijn side bar gezet.
Ik zou dat Tilda papier dolgraag winnen daar ik het schitterend papier vind. groetjes
Monique

Ineke Original zei

Ha Annette,

Laat ik nou helemaal weg zijn van Tilda, dus ik doe een gok. Van harte gefeliciteerd met het aantal bezoekers.
veel liefs,
Ineke

Katja zei

Ik vind het papier van Tilda geweldig maar heb er nog niks van dus vandaar dat ik natuurlijk graag een kansje waag!

Groetjes, Katja

Lovelybitch zei

Hoi Annette


Ik zag je Candy erop staan... Wauww wat gaaf.

Wat heb je ontzettend snel veel bezoekers maar goed ook niet zo heel gek met die creaties.

Tja waarom ik deze Candy wil winnen, lekker cliche gewoon omdat ik het gewoon gaaf papier vind voor bij mijn stempels.

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Anette,

je kent mij niet van de blogs (wel van hyves) dus wordt wel tijd.
Ook ik heb een blog sinds kort, helemaal leuk om te doen hoor.
Heel erg gefeliciteerd met al je bezoekers, dat zijn er nogal wat!
Waarom ik dit zou moeten winnen? Nou moeten blijft een raar woord, maaaaaaaaaarrrrrrrr, ik zou het wel heeeeeeeel leuk vinden om een candy te winnen en zeker zo eentje als jij hebt met Tilda papier erbij, geweldig.
Groetjes,
Mary

marion zei

O wauw........ Tilda papier! Heb een poosje geleden een blok gekocht en heb er eerst een paar dagen naar gekeken. Zooooo Mooi!!!!! Dus ik ga ervoor hoor, ik wil wel een kansje wagen. groeten marion

Marianne zei

Allereerst wil ik je feliciteren met het behalen van deze mijlpaal,van zoveel bezoekers kan ik alleen nog maar dromen.
Waarom nou juist Ik deze Candy zou moeten winnen nou ....misschien om me te troosten omdat ik zo dom was om op de beurs in Rijswijk geen Tilda blok te kopen omdat ik domweg niet kon kiezen welke ik zou nemen en daar nu heeeel veeeel spijt van heb.

gr Marianne

Miranda zei

Wat een super candy !!!
Kwam bij toeval op je blog en vind het hier wel gezellig en dan ook nog kans maken op zo'n gave candy is altijd leuk
Waarom ik deze candy wil winnen, jeetje dat is moeilijk, gewoon omdat het super mooi papier is en dat ik er een beetje verliefd op ben !!!

Groetjes Miranda

Sieta zei

Hoi Annette
Ik volg je al een tijdje en heb me nu maar eens me aangemeld als je volger.
Graag zou ik mee doen met deze candy, die super gaaf is.
Ik zet deze candy op mijn blog.
Groetjes Sieta

Alie de Vrij-Venema zei

Hoi Annette!
Ik ben net volger van je geworden, dus ik zal wel weinig kans maken om te winnen..
Toch wil ik wel een kans wagen.. Mijn reden om te winnen is dat ik graag 4 zwangere vriendinnen een mooi kraamcadeau wil maken met dit prachtige papier (allemaal eind aug-begin sept uitgerekend!), echter doordat ik sinds maart zonder werk zit, kan ik weinig nieuwe spullen aanschaffen. (wel goed voor het wegwerken van restjes papier trouwens, haha!).
Groetjes Alie

Stephanie zei

Hoi Annette,
Ik heb je zojuist aan volger nummer 200 geholpen! Alleen daarom zou ik de candy al moeten winnen ;) Nee hoor grapje! Maar ik moet bekennen dat ik het papier echt gewerldig vind, maar nog niet in huis heb. Toch lijkt het me super om er mee aan de slag te gaan, helaas kunnen we niet alles hebben ;)

Marianne Schut zei

Hai Annette, wat een super leuke candy geef je weg ter ere van zoveel bezoekers!!! Van harte gefeliciteerd, is toch een compliment voor je blog.
Zou ook graag ee gokje wagen om dit prachtige pakket te winnen! Ik heb wat vellen van mijn moeder gekregen en het is echt super mooi papier om mee te werken, de kleuren, de structuur alles is gewoon super aan dit papier! Vooral doosjes laten zich erg makkelijk maken met dit papier, het scheurt niet en vouwt heel mooi! Nou redenen genoeg lijkt me om mee te doen met deze super candy! Hij staat al op mijn blog! Groetjes Marianne

Terry zei

Hai Annette, wat leuk zeg, ik ben volger 202....van harte met zoveel volgelingen en bezoekers. Leuk blog heb je hoor. Ik doe zeker mee, harstikke leuk dank je wel voor deze kans. Veel liefs Terry en ik plaats het uiteraard op mijn blog.

Terry zei

Hier ben ik nog even weer, helemaal vergeten om te zeggen waarom ik het leuk zou vinden om het Tilda papier te winnen, ik vind het papier echt helemaal te gek, er zitten geweldige kleurtjes in en ik ben gek op rozen. En ik heb zelf ook een paperpadje en die is bijna op zoveel heb ik er al van gebruikt....echt te gek papier dus. Veel liefs Terry xxx

Steffi M zei

Hello
Wow
A great candy.
Why I want to win it?
I like Tilda and craft very pleased with it.
Lg Steffi

Dinie zei

allereerst gefeliciteed met zoveel bezoekers Annete.
daar zit ik nog lang niet aan.
Ik ben ook volger geworden van je en zal je candy op mijn blog zetten
Het ziet er erg leuk uit en wil dan ook wel een kansje wagen.
ik wens verder nog heel veel succes met alles wat je doet.

groetjes Dinie

Eline Wiebrens zei

Hoi Anette,

Je hebt een mooie blog en je maakt mooie dingen, ik vind het Tilda papier echt geweldig, ik heb ook een blok ervan, ik wil er wel meer van hebben, omdat het gewoon mooi papier is en daarom wil ik graag meedoen

greet zei

Hoi Annette, je blog is prachtig en wat een supercandy!
Waarom ik wil winnen? Ik heb van het voorjaar mijn eerste blok tilda papier gekocht en... ik ben er helemaal weg van! Het is elke keer een feestje om het te gebruiken. En dit mooie papier ziet er ook weer super uit!
groetjes Greet

scrappingann zei

Hoi Annette,

Wat een leuke Candy is dit, ook ik heb nog nooit met Tilda papier gewerkt, maar ben altijd in voor iets nieuws, dus ik doe graag mee aan deze verloting.


Groetjes,
Ann

Selennea zei

Why should I win? Hmmm ... because I want to develop their skills, have a wonderful opportunity to use securities, which often are expensive for me and not achievable for me.

http://selennea.blogspot.com/

Hugs!

creationsncraftsbyarina zei

hoi Annette, ik kom toevallig hier even kijken.
wat een leuke blog, gefeliciteerd nog met je grote bezoekers aantal.
dat zegt toch veel over je mooie werk wat je maakt.
en wat een leuke candy geef je weg..
superrrrr.

waarom zou ik deze tilda papier willen winnen.
mijn lieveling stempels zijn die van magnolia en vooral tilda..
en wat is er nu mooier dan een kaart te gaan maken met een stempel van tilda en dan ook nog op tilda papier..
wat toch een mooie combinatie.
de helft van het geld wat ik verdien met het verkopen van mijn kaarten gaan naar een goed doel.
naar een bewoonster van een zorg boerderij.
ik zal je candy op mijn blog plaatsen met link
groetjes arina

Crealin zei

Hoi Annette,

ik kom voor het eerst op je blog langs, ben nog volop aan het ontdekken in blogland en het is echt de moeite. Ik wou graag mijn kansje wagen om zo'n mooi papier te winnen. Hier in België is het moeilijk te verkrijgen, het zou nochtans over de toonbank vliegen want ze zijn prachtig!

Vele groetjes,

Lins x

rinat zei

Fabulous candy thanks for the chance to win all these lovely goodies. , I have added your candy to my sidebar with a link back to you

Christa zei

hoi annette op de val reep doe ik mee, waarom ik dit wil winnen, tilda papier is super mooi en ik zou daar graag daar mee willen freubelen , en gefeliciteerd met al die volger en blog hits groetjes christa

Related Posts with Thumbnails