CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 8 juli 2010

Clear stempels in de superaanbieding!













Hallo allemaal,

Druk, druk, druk met het plaatsen van de superaanbieidng van mijn voorraad clear stempels. De laatsten die ik op voorraad heb. Ik ben nog bezig hoor, maar jullie kunnen ze al bestellen. Nog niet alles staat er op. Dus kom regelmatig terug. Voor de bestelling die je VANDAAG plaatst neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. Dus alleen vandaag hoef je niet het volledige bedrag van 25 euro te halen om gratis de verzendkosten te hebben. De actie van de verzendkosten loopt af om middernacht. Mijn webwinkel programma zet de tijd erbij wanneer je de bestelling geplaatst hebt, dus je kunt niet smokkelen. Haha, maar dat doen jullie toch niet.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails