CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 27 juli 2010

Bedankt allemaal

Hallo allemaal,

Bedankt allemaal voor jullie reacties op mijn berichten. Altijd fijn om te lezen. Ik schrijf dit stukje vanaf mijn vakantie adres. Ja, techniek werkt ook weleens hoe het moet. Haha. Ik moest van Henk mijn laptop, maar meenemen anders kreeg ik afkick verschijnselen. Dus met Wifi kan ik dus online. Natuurlijk zal ik mijn mail berichten met rust laten, want ik wil nog wel een klein beetje genieten van mijn vakantie. ;-)
Vandaag hadden wij dus de begrafenis. Het was een erg mooie dienst, maar wel erg emotioneel. Zoveel mensen waren gekomen om de familie te steunen. De rode roos stond centraal in het hele verhaal tijdens de dienst. Mijn kaartje was dus echt een schot in de roos. Vanavond hebben wij maar rustig aangedaan, maar morgen trekken wij erop uit. Misschien kan ik wat foto's maken om later mee te scrappen.

Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

De Creakeet van Peet zei

Nou meis ik hoop dat je toch nog lekker kunt genieten van de vakantie en alle ellende een beetje opzij kunt zetten, zal zekers niet makkelijk zijn, heeft toch tijd nodig om een plekje te krijgen..liefs Peet

Jolara zei

geniet van de vakantie ondanks alle moeilijke gebeurtenissen ! Liefs Joyce

Antoinette zei

hoi annette

rustig aan doen staat er maar komt dat wel voor in jou woorden boek.

groetjes en geniet ervan

antoinette

Anne-Marije zei

Fijn dat het een mooie dienst is geweest.
Ga nu vooral van je vakantie genieten, even weg van alle drukte.
xxx Anne-Marije

Hilde Suykerbuyk zei

leuk annette! ik hoop dat je al veel leuke dingen hebt gedaan!
gr. hilde

Related Posts with Thumbnails