CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 23 juli 2010

Een niet zo leuk bericht.

Hallo allemaal,


Vanaf december vorig jaar loop ik al met een plekje op mijn neus. Eerst een soort pukkeltje. Helaas werd deze groter en begon te bloeden. Na verschillende zalfjes van de huisarts, ben ik nu doorgestuurd naar de dermatoloog. Deze heeft in mijn neus gesneden om wat weg te halen om dit te onderzoeken. Vanmiddag kreeg ik de uitslag. Het blijkt een opperhuidse tumor te zijn, wat het beste weggehaald kan worden door het te bestralen. Hiervoor moet ik naar Zwolle hier 50 km vandaan. Dit moet ong. 20x dus 5 weken lang dagelijks heen en terug naar Zwolle. En dan maar hopen dat alle kwade cellen zijn vernietigd. Wij gaan maandag op vakantie en komen vrijdag weer thuis. Ik moest dit gewoon doen van de dokter om mij daarna te storten op de ritten naar het ziekenhuis. Zo kwaadaardig was het nu ook weer niet: zei hij. Dat ik a.s. maandag al moest beginnen. Een kleine troost, zeg maar.

Het is geen leuk bericht, maar ik wilde jullie dit toch even vertellen.

Groetjes van Annette

34 opmerkingen :

Marley zei

Heel veel sterkte!! liefs Marley

Hilde Suykerbuyk zei

hoi Annette, zoals ik al zei in het mailtje, niet teveel piekeren en geniet toch maar lekker van je vakantie!
gr. hilde

Linda zei

Jeetje wat een naar nieuws, nou ik wens je heel veel sterkte en geniet ook van je vakantie hè
gr Linda

Henriëtte zei

Dat is geen leuk nieuws. Heel veel sterkte gewenst hoor.

Groetjes Henriëtte

Corry zei

Hoi Annette
Wat een rotbericht.
Probeer in ieder geval eerst van je vakantie te genieten en uit te rusten zodat je daarna er tegenaan kan.
Hugs Corry

angelique zei

Geniet van je vakantie en probeer niet te veel aan de komende tijd te denken, dat komt na je vakantie, ik weet ik heb makkelijk praten maar je moet nu eerst energie opdoen. Heel veel sterkte en toch een hele fijne vakantie
groejes Angelique

arjette zei

Hoi hoi,

dat is helemaal geen leuk nieuws!!! Héél spannend allemaal.... hoop dat je toch een beetje van je vakantie kan genieten en je op kan laden voor die lange ritten elke dag.... maar je doet het niet voor niks moet je maar denken... ik hoop voor je dat het allemaal goed komt, veel sterkte!!!

groetjes Arjette.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Dat is zeker niet leuk nieuws!

Heel veel sterkte Annette!
En geniet van je weekje vakantie dat verdien je.

Liefs Ida

Anneke zei

Heel veel sterkte gewenst!
Groetjes Anneke

Eline Wiebrens zei

Hoi Anette,

Heel veel sterkte en geniet nog maar lekker van je vakantie.
groetjes Eline

Astrid zei

Wat een naar bericht zeg, probeer eerst even te genieten van je vakantie en uit te rusten, dan ben je opgewassen tegen al wat komen gaat.
Ik wens je heel veel sterkte toe !!!

groetjes Astrid

angelique (anlou) zei

dat is niet z'n mooi bericht meis
ik wens je een fijne vakantie en daarna heel veel sterkte gewenst
liefs angelique

Jeanet van der Lee zei

Nou, dat zal wel een hele klap zijn zeg, en je zulk ook wel een paar daagjes nodig hebben om dit allemaal te verwerken. Heel veel sterkte met bestralen, maar probeer nog een beetje van je welverdiende vakantie te genieten, als dat lukt! Mijn vriendin werd trouwend telkens gehaald en thuisgebracht door een taxi, die speciaal rijdt voor zulke zaken. Dan hoef je over het vervoer zelf niet in te zitten. Misschien is dit een tip voor je om eens na te vragen?

De Creakeet van Peet zei

jeetje en nu krijg je dit weer voor je kiezen, ik hoop toch dat je nog wat van je vakantie kunt genieten,misschien andere omgeving andere gedachten en wens je heel veel sterte...liefs Peet

chantal zei

veel sterkte en ik hoop dat je toch een beetje van je vakantie kan genieten.
liefs chantal

Geertje zei

Hallo Annette,

Wat vervelend nieuws.
Hier schrik ik van hoor.
Ik hoop dat je goed door die weken heen komt.
En we horen wel hoe het verder met je gaat.
Sterkte gewenst voor jou en Henk.

Groetjes Geertje,

Marlieke zei

He getver.....dit is geen fijn nieuws! Ik hoop oprecht dat je toch van je vakantie kunt genieten en dat je die 5 weken daarna goed doorstaat! Rust in ieder geval eerst goed uit! Heel veel sterkte! groetjes Marlieke

Els zei

Probeer samen met je man van jullie vakantie te genieten en vooral te ontspannen voor de weken die nog komen gaan. Sterkte Annette en knuffel van Els

patricia zei

hoi annette
veel sterkte met de behandeling
en geniet nu eerst maar van een welverdiende vakantie
groetjes patricia

patricia zei

hoi annette
veel sterkte met de behandeling
en geniet nu eerst maar van een welverdiende vakantie
groetjes patricia

Sigrid zei

Annette, veel sterkte!
Groetjes,
Sigrid.

Sigrid zei

Annette, veel sterkte!
Groetjes,
Sigrid.

m@deliefjuh zei

Hoi

oh dat is inderdaad niet zo'n leuk nieuws. phf... probeer in iedergeval wel te genieten van je vakantie! ik wens je heel veel sterkte de komende weken. ( zwolle is maar een 15 minutjes bij mij vandaan ;) dus moet je een keer lang wachten ;) hahah

groetjes martine

Sieta zei

Nee, dit is zeker geen mooi bericht.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je, ondanks alles, toch nog een beetje kunt genieten van je vakantie.
Liefs Sieta

celia zei

Wow is dat schrikken...voor jou nog erger!!!Ik denk aan je en hoop op een hele goede afloop!Liefs,Celia.

Miranda zei

Jeetje dat is zeker geen mooi bericht !
Ik wens je toch een fijne vakantie en probeer ervan te genieten
En heel veel sterkte
Miranda Xxx

Karin zei

Jeetje zeg, dat is ook lekker nieuws... :(

Sterkte! Ik weet dat nu je vakantie toch anders wordt (bewust of onbewust), mijn moeder had hetzelfde een paar jaar geleden, een week voor de vakantie kreeg ze de uitslag uitgezaaide borstkanker te hebben... Nog geen week na de vakantie werd haar borst geamputeerd en nog een week later 18 lymfe klieren... (met nog een heel traject erna van chemo etc).

Nogmaals sterkte!! Het is een spannende tijd, maar gelukkig voel je van bestraling zelf niets. Het is alleen belastend elke dag op en neer te moeten...

Knuf
kaatje

Caroline zei

Heel veel sterkte, het is zeker geen pretje en ik kan me voorstellen dat het de vakantie even in een ander daglicht stelt. Geniet gewoon van elke dag zoveel mogelijk, blijf positief dat is het belangrijkste hoor
Groetjes CAroline

Marianna zei

Hoi Annette,

Heel veel sterkte gewenst.
Ik hoop dat je toch nog een beetje van je vakantie kan genieten om je daarna te storten op het geen wat er voor je deurtje staat.
Ik wens je heel veel kracht toe

Liefs Marianna

Bea van Ette zei

Hallo Annette,

Heel veel sterkte, ik kan me heel goed voorstellen, dat je daar flink van schrikt!

Groetjes, Bea

Unknown zei

Ow, da's geen leuk nieuws. Veel sterkte met de bestralingen, maar geniet eerst met volle teugen van je vakantie!!

Groetjes, Eveline

Aleida zei

Bah, inderdaad geen leuk nieuws. Sterkte voor Henk en jou. Samen slaan jullie je er wel doorheen!
groetjes,

Wendy ten Hove zei

Hoi Annette,

Wat een vervelend bericht, zeg.. Oei, dat zoiets kleins dan zulke gevolgen voor je kunt hebben... Goed dat je eerst nog even vakantie neemt, even je energie proberen op peil te brengen, want daarna ga je een zware periode tegemoet. Heel veel sterkte gewenst daarbij straks!

Lieve groetjes,
Wendy

heidy zei

He ben je blog aan het door lezen en nu dit tis toch wat sterkte met alles blijf positief dat helpt altijd .

Heidy

Related Posts with Thumbnails