CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 7 juli 2010

Landelijke workshopdag van de Cricut op 13 november 2010

Hallo allemaal,


Deze mail doe ik even over alle groepen, want mijn mailbox loopt vol met allerlei vragen.
Inderdaad is het weer bij Recr. Vaartjes te Oldemarkt. De discussie dat iedereen deze dag bij hun om de hoek wil hebben ga ik niet weer dieper op in. Ik kan het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken. Om de kosten voor jullie zo laag mogelijk te houden, hou ik het dus hier in het dorp. Het verder van hoe en wat daar ben ik nog mee bezig. Zo'n dag organiseren is een hoop werk, vooral achter de schermen. Dus gun mij even die tijd. Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug met meer info. Ik doe mijn best.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails