CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 5 juli 2010

De superaanbiedingen staan weer online.












Hallo allemaal,

Vanavond ben ik bezig geweest om weer nieuwe artikelen online te zetten in de rubriek superaanbiedingen. Eerst alles op foto zetten, dan tellen hoeveel ik nog op voorraad heb en dan de foto´s downloaden op mijn pc, bewerken en dan online zetten in mijn webwinkel programma. Vanavond heb ik de laatste Martha Stewart ponsen erop gezet, de aanwezige Spellbinders en wat scrappapier blokken van 6x6 inch. Jullie kunnen dus weer bestellen. Woensdag probeer ik weer andere artikelen erop te zetten. Bestellen en betalen jullie op werkdagen voor 15.00uur, dan doe ik mijn best om het de zelfde dag nog in te pakken en weg te brengen. De levering kan dus binnen 24 uur zijn als TNT meewerkt.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

Wendy ten Hove zei

Oef, ja, dat is nog een flinke klus! Ga zo lekker even kijken!
Fijne dag!

Groetjes, Wendy

Related Posts with Thumbnails