CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 17 juli 2010

Een dagje ontspanning












Hallo allemaal,

Vandaag zou een dagje ontspanning worden. Heerlijk niks moeten en gewoon eens winkelen.Vanmorgen zou Els hier rond 10.00uur zijn, zodat wij samen naar Drachten konden. Ik had wat bij Jacobi besteld en dat moest opgehaald worden. Dus eerst naar Drachten rijden. Hoe verder wij kwamen hoe slechter het weer werd. Regen, regen en regen. De ruitenwissers op max. en dan nog was het zicht niet zo best. Natuurlijk waren wij zo aan het kletsen, toen ik opeens de afslag Drachten centrum zag. Het zou niet de eerste keer zijn als wij de afslag zouden missen door het veel geklets van ons. Hahaha. Auto parkeren en dan maar eerst naar Jacobi. Natuurlijk even in de winkel rondgekeken en weer het nodige gekocht. Wat stempels, lint en papier. Door de regen de spullen naar de auto gebracht en toen zijn wij de winkelstraat ingeweest. Ik wilde nog schoenen hebben en misschien iets nieuws van kleding. Schoenen is niet gelukt, maar kleding wel. Ook Els is geslaagd voor het nodige. Ergens wat gegeten, weer wat gewinkeld en toen weer naar huis. Met de nieuwe stempels afdrukken gemaakt en geruild. Van de week was ik begonnen aan een kaartje met een nieuwe digi stamp. Juist een vogelhuisje. Erg leuk, maar ik had eigenlijk geen inspiratie hoe nu verder om er een leuk kaartje te maken. En inderdaad twee weten er meer dan één, want dit is het kaartje geworden. Vinden jullie het wat. De stempel is uiteraard ingekleurd met de Copics en de afwerking is dus gemaakt door ons beiden.

Groetjes van Annette

7 opmerkingen :

Korrie zei

Hallo Annette
Dus het kaartje is af, leuk geworden hoor, maar toch heel wat anders dan je eerst had.
Vandaag geld uitgegeven en lekker een dagje weg, heb ik gelezen.
Hopelijk was het geslaagd, en voor herhaling vatbaar.

Prettig weekend tot wederhoren.

Marlieke zei

Hoi Annette, ik vind 'm leuk! maar eh...slecht weer? Ik heb vandaag maar 3 druppels regen gezien hier in het zuiden! Wat een verschil he?!

Hilde Suykerbuyk zei

fijn he Annette, zo'n dagje niksen!!
Ik vind jullie kaartje erg leuk geworden!
gr, hilde

chantal zei

Het is een mooie kaart geworden. De digistamp is leuk.
Blij dat je hebt genoten van je dagje uit. Eerst zoveel visite en toch altijd in de weer, dan geniet je dubbel hé
liefs Chantal

Jetty zei

Heel mooi Annette

Judith Veldhuizen zei

Wat leuk dat jullie samen deze kaart gemaakt hebben... lijkt me nog best lastig.. met z'n tweeen aan 1 kaart werken :)

Toch is hij prachtig geworden!

Wendy ten Hove zei

Hoi Annette,

Oef, wat een trip zo door de regen, niks aan! Gelukkig is alles goed gegaan! Ik vind dit een erg mooie kaart geworden! Fijn dat jullie er samen zo uit gekomen zijn. Samen is nog gezelliger ook!

Groetjes,
Wendy

Related Posts with Thumbnails