CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 1 augustus 2009

Zomaar een zaterdag

Hallo allemaal,

Sanne is weer naar huis. Met z'n drieën reden wij naar Nicole in Almere. Daar zou ook de moeder van Sanne komen, om haar dus weer mee naar huis te nemen. Na afscheid te hebben genomen, hebben wij aangebeld bij Nicole. Zo enthousiast zoals zij altijd is deed Nicole de deur open. Henk, mijn man, was ook mee. Natuurlijk gelijk door naar boven. Ben even groeten en die ging gelijk naar beneden om kofiie en een kop thee voor ons op te halen. Altijd gezellig om Nicole weer te zien en te spreken. Wij zijn voor elkaar altijd net Sinterklaas. Ik kwam wat brengen en zij had voor mij nog wat liggen. Een goeie ruil, toch? Elly. die ook online was, was natuurlijk heel nieuwsgierig. Ja toch, Elly? ;-) Zeg maar jaaaa. Hahaha. Ik heb Elly nog nooit in het echt gezien, alleen gehoord. Maar volgens mij is het een gezellige tante. Je kan niet de 19e september weg blijven hoor El! Dat kan echt niet! Na uitbundig afscheid te hebben genomen gingen wij weer huiswaarts. Rond 12.30uur eten wij altijd warm. Dus wij hebben bij Hajé gestopt om lekker te eten. Het is daar altijd erg gezellig en lekker eten.

Ik ben na thuiskomst weer begonnen met een nieuwe stempelafdruk in te kleuren. Misschien dat ik vanavond hem nog wel even af maak.
Bedankt voor het lezen.

Groetjes van Annette

6 opmerkingen :

Elly zei

Ja ik was stiknieuwsgierig hihihi. Inmiddels is de nieuwsgierigheid bevredigd, en heb ik weer gezien, dat je weer aardig voor Sint hebt gespeeld ;-)
Wat betreft 19 september...ik heb geen enkele copicmarker, dus heeft het voor mij niet zoveel zin , en daarnaast is het een feit dat ik zo'n 2 en half uur verderop woon en geen auto kan rijden, dus helaas, we zullen elkaar voorlopig nog niet in het echie ontmoeten. Maar wie weet...ooit.
groetjes, Elly

Annette zei

Hoi Elly,

Je bent toch niet nieuwsgierig? Je wilt gewoon graag alles weten en vooral zien. ;-) Wij doen niet op 5december aan Sinterklaas, maar gewoon de rest van het jaar. ;-)
Op 19 september mag je ook komen helpen hoor. Wij komen altijd armen en handen te kort. Als je maar kan praten en dat kan jij toch wel? Waar woon jij dan? Ik zou het toch leuk vinden om je eens in het echt te zien. Of mail even een foto naar info@annettescreafarm.com dan weet ik tegen wie ik praat. Ja, je honden ken ik nu wel. ;-)
Prettige avond.

Groetjes van Annette

Elly zei

Precies, ik ben helemaaaaaal niet nieuwsgierig, maar ik weet graag allllles ;-)
Ik heb je gemaild hoor ;-)

Bea van Ette zei

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt..., maar jij maakt ook hele mooie kaarten!
Hmmm, pure nieuwsgierigheid, maar wat is er 19 september?

Annette zei

Hoi Bea,

Op 19 zeptember geef ik een workshopdag voor mijn Copic Markers Hyves groep. Kijk voor info op http://copicmarkers.hyves.nl

Groetjes van Annette

RosesMarijke zei

Ja ...gezelligheid kent geen tijd en met leuke en gezellige vrienden kan het niet lang genoeg duren!
groetjes van Marijke!
Ik heb je ook een mailtje gestuurd hoor...

Related Posts with Thumbnails