CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 12 augustus 2009

Logeren op de boerderij deel 3


Hallo allemaal,
Nu pas even tijd voor een klein verslagje van gisteren. Het begon vandaag, dinsdag niet zo goed. De kinderen hadden om 7.00uur al ruzie en vlogen elkaar in de haren. Lekker wakker worden zo. Niet echt dus. ;-) Zo dacht Justin er precies over. Hij lag nog lekker te slapen en Elana en Gianni vlogen Justin z'n kamer binnen met veel kabaal. Dit viel dus niet zo goed. Na een reactie van mij hebben zij zich aangekleed en zijn naar beneden gegaan. Ieder ging spelen met z'n eigen speelgoed. Na het ontbijt heb ik even een dvd aangezet. Elana is momenteel helemaal gek van High School Musical. En ja, ik ook een beetje. Ik heb deel 1,2 en 3. Deze hebben wij verspreid over enkele dagen gezien. De rest van de dag zijn ze met Henk mee geweest op de trekker of hebben weer buiten op hun speelgoedtrekker gereden. Onder het melken hebben Elana en Gianni maar gegeten, zodat zij nu eens op tijd naar bed konden.
Groetjes van Annette

8 opmerkingen :

RosesMarijke zei

Hoi Annette

Ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is.....en dat op de vroege morgen!
Meestal herstelt het zich weer later op de dag maar pfffft..vermoeiend hoor!...hihihihi
hou ze maar een beetje onder de duim hoor!!

Petra zei

Hallo iedereen,

Zo, het was dus bal... vroeg op de morgen... Dat is wat we deze week moeten missen, helaas.... Pappa en mamma zijn nu even heerlijk spontaan uit eten geweest en ik zie Elana en Gianni al weer gebroederlijk/zusterlijk naast elkaar zitten in een stoel. Hoe is het met je gaatjes Elana? Doet het nog pijn? Justin, heb je het naar de zin en gaat het goed met "werken"? En Gianni, help je ook mee met de speelgoedtractor? Veel plezier ook weer vandaag.

liefs weer van ons beide

elly zei

ja hoor gezellig op de vroege morgen
wat verschrikkelijk
maar hen ouders hebben heerlijk rustig gegeten hihihihi
maar het lijkt me wel heel gezellig zo op de boerderij
en met alles (nou ja bijna alles) meedoen
heerlijk hoor
nou ik wens je nog een paar rustige dagen toe
veel plezier
groetjes elly

Cheryl zei

Och gut, wel vervelend die ruzies, maar ja dat heb je wel eens. Had ik vroeger ook vaak met mijn broertje.
Nou, ze zien er wel weer vriendelijk (naar elkaar toe) uit ;)

Veel plezier nog ook aan de kids!
Groetjes Cheryl

Annette zei

Hoi Marijke,

Bedankt, maar ik kan ze wel aan hoor. Ben jaren Juf geweest.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Petra,

Het gaat goed hoor met je kids. Ze vermaken zich prima en vallen bijna onder het avond eten in slaap. Elana vond dat wij hier toch wel erg veel bezoek krijgen. Tja, dat is op een boerderij nu eenmaal zo. Moest ik zelf eerst ook aanwennen. Al die onverwachtte koffiedrinkers en eters. Maar wel gezellig hoor.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Elly,

Je moet weten dat ik geen ochtend mens ben en je eigenlijk niet te veel moet zeggen. Ik moet eerst op gang komen. Hahha ;-)
Met de kinderen ben je gelijk wakker.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Cheryl,

Inderdaad ik had ook meer ruzie met mijn oudste broer (is hun vader) dan met mijn jongste broertje.

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails