CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 22 augustus 2009

Vandaag even voor mezelf


Hallo allemaal,

Vandaag had ik even een dagje voor mezelf. Even geen mailtjes, geen webwinkel, geen workshops of demo's voorbereiden. Vanmorgen om 11.00uur was Els bij mij en samen zouden wij eerst naar Sneek gaan, waar Janke een demo gaf in kaarten met kralen. Mooi dat ze waren. Els heeft een foto op haar toestel staan, maar die voeg ik later wel bij. Hij staat er inmiddels bij. Na wat snuffelen en natuurlijk wat gekocht te hebben, zijn wij in Sneek gaan lunchen. Hahaha, Els vat je hem? Heerlijk een broodje zalm met rauwkost en wat drinken. Daarna op naar Drachten. Naar de volgende hobbywinkel. En deze is erg gevaarlijk, want deze hebben mooie stempels, ponzen etc. Natuurlijk heb ik hier weer het nodige gekocht. Els ook hoor, maar ik kan mij nooit echt inhouden. Hahha, ik ben dan ook een dagje uit. Hieronder een foto van mijn aankopen. Om 17.00uur waren wij weer bij de boerderij. Els en ik hebben nog even stempelafdrukken uitgewisseld en toen is zij naar huis gegaan. Zo meteen hebben wij een barbecue van onze buurtvereniging, ook gezellig, maar nu moet ik wachten totdat ik mijn nieuwe stempelafdrukken kan inkleuren. Morgen misschien.

Groetjes van Annette

Aankopen van Els


Aankopen van mij

18 opmerkingen :

Karin zei

oeee, leuke lintjes!! ponsen... (die vlinder is leuk!) enne, ja, die penny black met de bh is leuk he, ik heb hem ook!!

xx
karin
ps; wil je me nog even mailen ivm die bestelling... thanks.

Riet zei

Ohhh Annette,wat een prachtige aankoop weer.
Leuk hoor een dagje gezellig uit.
Ik ben vanmorgen even,naar de zeelandhallen in Goes geweest.
Het was niks aan,allemaal oude dingen.
Was met me dochter,we waren gauw weer thuis.
zonde van ons 14 euro.

Liefs Riet.

Marley zei

De aankoop bel bij pech anwb is ook helemaaaaal top!! haha grapje Annette, super wat je allemaal hebt gekocht.. die lintjes en de ponzen zijn superrrr!!
Heel veel plezier ermee en smakelijk alvast voor de barbeque straks!!
Liefs, Marley

elly zei

oooooooooooooo wat heb je een mooie spullen gekocht
vooral de ponsen , lintjs o en ga zo maar door
nou heel veel plezier morgen met je nieuwe aanwinst uitproberen
groetjes elly

Anneke zei

Veel plezier met je nieuwe spulletjes!
Groetjes Anneke

Annette zei

Hoi Karin,

Doe ik. Ik stuur je zo een mailtje.

Ja, die stempel van Peeny Black wil ik allang hebben. Heb jij hem al ingekleurd? Laten zien hoor!!

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Riet,

Ja, ik heb weer wat eigen wensen in vervulling laten gaan. Soms moet je je zelf ook eens trakteren. Ik ben net jarig geweest en heb veel geld ontvangen. Dus dan weet ik het wel hoor.

De beurs in Goes viel dus tegen? Jammer hoor Zeker zonde van je geld

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Marley,

Je hebt hem dus gezien? Die spons heb ik van Els gekregen. Haar man werkt bij de ANWB. Haha, was dus grapje. Ja, ik ben weer helemaal happy. Super stempels, ponsen en ga zo maar door. En bedankt de barbecue was lekker. Ik ben net thuis. (00.15uur) Henk, mijn man is nog daar, maar ik wilde nog mijn mail ophalen en misschien nog een stempel inkleuren.

Groetjes van Annette

Annette zei

Dank je, Elly.

Ik kan niet wachten om er wat mee te maken. Misschien morgen, maar misschien straks nog even?

Groeten van Annette

Annette zei

Dank je, Anneke. Je ziet wel wat ik er mee gemaakt hebt.

Groeten van Annette

celia zei

Super Annette jezelf eens verwennen!
Dat mag wel eens na al die drukke dagen en het vele denkwerk!
Zo een ponsen wil ik ook hebben!Hopelijk valt de beurs in Mechelen wat mee,want als ik het verhaal van Riet lees...We zijn natuurlijk verwent op gebied van nieuwe spullen op het internet...fingers crossed!
Grtn,Celia.

Marley zei

haha ja hij viel me op, moest er wel om lachen! Fijn dat de barbeque lekker was, ik kan ook nooit wachten om nieuwe spulletjes/stempels te gebruiken dus heel veel plezier ermee, jezelf verwennen is niets mis mee!!
xxxx Marley

Marley zei

En wat een leuke foto trouwens die je erbij hebt gevoegd! Spontaan!!
Truste xx Marley

Annette zei

Hoi Celia,

Is niet echt mijn stijl, maar ik heb wel langzaam aangeleerd, dat je af en toe ook eens aan je zelf moet denken. Dat heb ik vandaag dan ook gedaan.
Ik hoor wel hoe het was in Mechelen?

Groetjes van Annette

Annette zei

Dank je, Marley.

Jij hebt goede ogen hoor.

Groeten van Annette

freubeltjes kaarten zei

Hallo Annette,

Het is ook wel eens lekker om een dag helemaal voor je zelf te hebben,even lekker ontspannen.Je hebt trouwens leuke aankopen gedaan.En ik zie dat mijn buurvrouw Els ook hele leuke aankopen gedaan heeft.Veel plezier met je nieuwe aankopen.

Groetjes Ageeth.


Groetjes Ageeth.

mildred zei

nou dat klinkt erg gezellig!!
je hebt ook leuke spullen gekocht!! Ik ga volgende week naar de knotsgekke k.dagen in den bosch, zal ook wel wat te veel kopen ben ik bang!! ;-)

groetjes mildred

RosesMarijke zei

Wat een leuke spullen heb je ingeslagen...en nu de tijd nemen om er van te genieten!
Daar komen vast hele mooie kaarten uit!!
Ik ben benieuwd!

Related Posts with Thumbnails