CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 17 augustus 2010

Weer naar Zwolle geweest.

Hallo allemaal,

Vanmiddag zijn wij weer naar Zwolle geweest. Vandaag zou ik het masker van lood passen die ik op moet hebben bij het bestralen van die plek. De Dr. is langs geweest om rondom mijn plekje te tekenen wat bestraalt moet gaan worden. Hij had het over een doorsnee van 3cm met een uitloop van 4cm. om te gaan bestralen. Best wel groot hoor, op mijn kleine neus. Het masker is best wel zwaar op je gezicht. Ook was het nog wel even spannend, want ik ben namelijk allergisch voor lood. Ik moest mijn blikje purol weer meenemen en dit op mijn gezicht smeren. Toen werd er huishoudfolie over heen gedaan, gelukkig niet over mijn neusgaten, en daar overheen het masker. Echt prettig is het niet, maar ik weet waarvoor je het doet. Toen hij het gat op het juiste formaat had gemaakt, moest ik naar de stimulator. Dit is een soort röntgen apparaat om de plek precies te kunnen zien en zo een bestralingsplan te maken. Dit duurde wel lang hoor. Dan weer foto zo en dan weer het apparaat dichterbij totdat ik "au" zei. Lieten ze het apparaat zo laag zakken dat het precies op die plek op mijn neus kwam. Niet echt handig dus. Na de nodige foto's verder en een hoop geklets op de achtergrond mocht ik eindelijk dat masker af doen. Puff, dat ademt toch wat makkelijker. Ik kreeg een briefje mee dat ik a.s. donderdag weer verwacht wordt om de eerste keer bestraalt te gaan worden. Ja, en dan gaan wij afstrepen. Vanavond komt Korrie weer, dus even weer wat ontspanning. Ik wil jullie gelijk even allemaal bedanken voor de vele reacties die ik krijg om mij sterkte te wensen in deze periode. In de vorm van kaartjes via de post, mailtjes, telefoontjes en bezoekjes. Fijn om te weten dat er mensen zijn die met je mee leven. Hier wordt je toch bewust of onbewust sterker van. Bedankt!!

Groetjes van Annette

7 opmerkingen :

Crealin zei

Hoi Annette,

wat ben jij een moedige vrouw! Ik wil je veel sterkte toewensen en ik ga voor je duimen dat dat vlekje snel mag verdwenen zijn.

Veel beterschap en hou je sterk he,

Lins x

m@deliefjuh zei

phf... pittig hoor. je kan zo door naar de knotgekkekaarten dagen in zwolle :) zie het als afleiding ;)
sterkte hoor! het is niet niks!

Marianne Schut zei

Hai Annette, Jee heftig allemaal om zo te lezen...en zo herkenbaar..mijn vriendin heeft tongkanker gehad en moest ook een masker laten maken voor de bestralingen in haar hals. Ik wens je heel veel kracht en moed toe de komende tijd, je zal het nodig hebben... Heel veel sterkte met de behandelingen! Lieve groet, Marianne

Hilde Suykerbuyk zei

nou Annette, laat inderdaad dat aftellen maar gauw beginnen dan ben je er zo mee klaar!!
gr, hilde

Bea van Ette zei

Hallo Annette,

Heel veel sterkte in de komende periode!

Groetjes, Bea

Els zei

Nu gaat het dan echt beginnen met betralen en kan je gaan afstrepen.
Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Groetjes van Els

Marlieke zei

nou...dat klinkt behoorlijk heftig allemaal zeg. Nu gaat het dus echt allemaal bijna beginnen. Nogmaals heel heel veel sterkte!

Related Posts with Thumbnails