CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 12 augustus 2010

Een dagje knutselen.











Hallo allemaal,

Gisteren was het een dagje knutselen. Els was er om 9.45uur. Mijn inspiratie was ver te zoeken, maar ik heb gespeeld met mijn Gypsy en Cricut. Wat ik gemaakt heb, kan ik jullie nog niet laten zien. Later misschien.
Els en ik zijn ook bezig geweest met een theezakjes houder. Deze workshop staat op het Blog van Kitty. Erg leuk om te maken. De uitdaging was voor kerst, maar ik heb het nieuwste scrappapier gebruikt en een stempel van Jolanda. Deze kikker blijft leuk. Verder een lintje van Make Me, een gehaakte bloem van Marianne Design en een roos van Kars. De tekst stempel weet ik zo gauw niet meer, maar volgens mij is het een digi stamp. Op de foto kun ze zien welke kleuren ik gebruikt heb.











Eind van de middag heb ik de bestelling voor de webwinkel klaar gemaakt en deze weggebracht toen Els om 16.30uur naar huis ging. Even de kalfjes voeren, snel eten en toen zou Korrie komen. Mijn avond was wat meer productiever, want dit kaartje rolde er zo uit. Voor de uitdaging van A Sisters hope moest je de kleuren oranje en blauw gebruiken. Niet echt mijn favoriete kleuren, maar op zich vind ik dit kaartje toch redelijk geslaagd. Ik zal hem Saskia vandaag opsturen. De kaart is een dubbele kaart van 14cm. De voorkant heb ik een heel stuk afgesneden en de hoeken afgerond met de pons. Het papier is van een blok van Marianne Design en de bloemen zijn van Prima Flowers. De brads van Basic Grey en de letters weer van Nellie Snellen. De Magnolia stempel heb ik ingekleurd met mijn Copics. Lekker om weer eens een dag te knutselen. De kleuren die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
E000, E00, E21, R20,YR09, YR20. YR23, YR31, YR68,G21, G28 en BG05.
Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

martina's kaartjes zei

Je resultaten mogen er beslist zijn ! Mooi gewerkt !
Groetjes, Martina
x

Hilde Suykerbuyk zei

ook al was de inspiratie zoek!
het resultaat is prachtig!
gr. hilde

Els zei

Jee Annette, dit is toch een heel mooi kaartje al zijn het niet je kleuren. Ook dat 'van harte' vind ik erg mooi gedaan.
Groetjes van Els

Marlieke zei

al met al dus toch een behoorlijk productief dagje. Ik vind je creaties erg leuk geworden hoor!

Saskia zei

Hoi Annette, tja je moet af en toe iets bedenken voor opdrachten hé (grinnik) Ik vind het een mooi kaartje geworden. Bedankt voor het meedoen en het mooie pakketje wat ik vandaag bij thuiskomst op de mat vond

Groetjes Saskia

Related Posts with Thumbnails