CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 20 augustus 2010

De kaarten voor A Sisters Hope










Hallo allemaal,

Iedere dag krijg ik nu kaarten in de brievenbus voor A Sisters Hope. Super allemaal. Zo ook vandaag. Marianne, had al eerder een dikke envelop gestuurd namens haar moeder, maar vandaag kreeg ik weer twee enveloppen binnen. Deze waren gevuld met 51 kaarten. Verschillende techieken waren gedaan en allemaal even mooi. Wat zullen zij hier blij mee zijn. Ik ben natuurlijk blij met alle kaarten, maar dit wilde ik toch even met jullie delen. Dus Marianne, wil jij je moeder ook namens mij hartelijk bedanken voor haar kaarten! Super gewoon. De teller van de kaarten zit op dit moment op een totaal van 130 kaarten.
Super bedankt allemaal!!!

Groetjes van Annette

1 opmerking :

Marianne Schut zei

Hai Annette, wat een super spontane reactie op het toesturen van de kaarten!! Heel erg leuk! Ik heb mijn moeder gelijk gebeld om haar namens jou te bedanken. Leuk om die grote stapel kaarten zo op de foto te zien! hihi! Hoop dat er nog heel veel kaarten mogen binnenkomen en dat er maar veel geld opgehaald mag worden voor dit goede doel!! Een fijn weekend gewenst Annette, hoop dat je even kan genieten van het niet op en neer naar het ziekenhuis...Sterkte voor volgende week weer!! Groetjes Marianne

Related Posts with Thumbnails