CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 9 augustus 2010

Verjaardag en uitdagingen










Hallo allemaal,

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties in welke vorm dan ook. Het was voor mij een zeer vermoeiend weekend met loge's en een hoop visite. Wel gezellig hoor, maar als je alweer een jaartje ouder bent valt het soms niet mee? Haha. Ook spelen op dit moment de spanningen rondom het bestralen en het heen en weer rijden tussen IJsselham en Zwolle. Zo'n 50km hier vandaan. Vooral tijdens mijn verjaardag heb ik het verhaal misschien wel 80x verteld. Is natuurlijk niet erg, maar soms wil je ook weleens over iets anders praten.

De uitdagingen zijn afgerond. Helaas is er deze keer weinig teruggekomen van de mensen die de workshops hebben aangevraagd.. Van de workshop van Chantal zijn het er 2 en de workshop van Maranda helaas niks. De winnaar van de workshop van Chantal is Sigrid geworden. Kim is degene die de mooiste verjaardagskaart had gemaakt volgens mijn bezoek. De kaart is heel mooi gemaakt. Ze werkt netjes, de kleuren zijn precies op elkaar afgestemd, de vlakverdeling is goed, ze had ook aan de binnenkant gedacht en vooral het briefje aan de binnenkant is erg leuk die ze ook nog er los ingedaan had, zodat ik het misschien kon hergebruiken.
Gefeliciteerd Kim en Sigrid jullie ontvangen deze week je scrappakket.
 
Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

celia zei

Gefeliciteerd Dames!!!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Dat klopt niet!

Ik heb mijn inzending gestuurd, vrijdag.

Sorry hoor, maar ik vind dat je dat wel even moet nakijken.

Liefs Ida

Hilde Suykerbuyk zei

gefeliciteerd sigrid en kim!
geniet ervan!
gr, hilde

Wendy ten Hove zei

Gefeliciteerd dames! Leuke kaartjes! Die dinosaurus vind ik ook erg grappig!

Groetjes,
Wendy

Sigrid zei

Wat leuk dat ik één van de winnaars ben! Het kaartje was erg leuk om te maken en het is helemaal leuk nu ik er iets mee gewonnen heb ;-)

Groetjes,
Sigrid.

Related Posts with Thumbnails