CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 16 augustus 2010

Een dagje knutselen.


















Hallo allemaal,

Vandaag is Els weer geweest. Zij had mijn hulp nodig en dan is het toch makkelijker om het hier te doen. Wat precies dat blijft nog even tussen ons, maar binnenkort mag ik het jullie vertellen wat mijn design team achter de schermen aan het doen is. Wel spannend hoor.
Het Merci doosje met de tekst" Dank je wel" had zij voor mij gemaakt. Wat ik natuurlijk erg leuk, lief en lekker vind / vond.

 









Ik was gisteren begonnen aan een theezakjes houder. Wij kregen visite, dus het is weer blijven liggen. De binnenkant is nu wel klaar, maar de buitenkant ben ik nog niet zo tevreden over. Dus even aan de kant gelegt en toen maar begonnen aan een verjaardagskaartje.

 










Deze is wel aardig gelukt moet ik zeggen. Haha. Bij dit kaartje heb ik weer de Gypsy gebruikt en de Cricut. Het blijft een leuk speeltje die Gypsy. De bijpassende envelop maakt het geheel helemaal af. Het papier wat ik hier gebruikt heb is nieuw en net binnen. Het heeft van die vrolijke kleuren, waar je gewoon blij van wordt. Het is dubbelzijdig dus erg makkelijk, kijk maar naar de envelop. De vlinder, de cirkel met rand en de twee cirkels heb ik gesneden met de Cricut.
De grote vlinder komt van de cartridge Home Accents.
De kleine vlinder is van de stempel/pons van Martha Stewart.
De cirkel met de rand komt van de cartridge Winter Woodland.
De gewone cirkels heb ik van de cartridge George and Basic Shapes.
Het lintje is zo'n mini rolletje van Make Me en heeft precies de kleuren die in het papier zitten.
De strasstenen zijn van Kars.
De alfabet letters zijn wit en stickers van Nellie Snellen. Deze heb ik gekleurd met een Copic Marker. Vanavond ga ik ook weer verder met mijn opdracht en dan morgen weer een dagje naar Zwolle.

Groetjes van Annette
                                                            

2 opmerkingen :

Korrie zei

Hallo Annette
wat een vrolijk kaartje en mooie envelop, jullie hebben vandaag hart gewerkt, ik ook hoor maar dan op een andere manier ha ha.
Wat een lief kado van Els ,super gemaakt pas op voor al die chocolade.
Succes morgen in Zwolle ,ik denk aan je.
groetjes korrie

Hilde Suykerbuyk zei

oei, oei, is die doos merci al op!!!
Je hebt mooie creaties gemaakt vandaag.
gr. hilde

Related Posts with Thumbnails