CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 6 augustus 2010

Naar het ziekenhuis.

Hallo allemaal,

Wij zijn net terug uit het ziekenhuis. Heel veel mensen hebben mij al gemaild of gebeld om mij sterkte te wensen vandaag en of ik iets wilde laten weten als ik weer thuis was. Bij deze dus, maar eerst wil ik iedereen bedanken voor jullie berichtjes van medeleven. Erg fijn om te weten dat er mensen zijn die je steunen, ook al ken je sommige niet eens persoonlijk. Het eerste ritje naar Zwolle zit er dus op. Wij zijn om 9.15uur vertrokken en waren dus weer om 12.05uur thuis. Pff, vooral Henk is nog moe, want die was pas rond 3.30uur thuis vannacht en die moest vanmorgen om 6.00uur weer melken. Tja, en hij is tenslotte ook geen 18 meer, toen was het namelijk geen probleem een korte nacht. Haha. Om het gesprek nu bij de dokter samen te vatten is dat het nu geen 20x bestralen wordt, maar 30x. Volgende week moest ik weer terug om een soort masker te maken. En de week erna is het passen hiervan en als het precies goed zit dan wordt er voor de eerste keer bestraalt. En daarna wordt het dus 5 dagen per week op en neer naar Zwolle voor zo'n 6 weken lang. Het zal zeker vermoeiend worden, maar het is tenslotte voor een goed doel zeg maar. De dokter vertelde wel dat dit een soort is wat vaak ingekapseld zit, dus kans op uitzaaingen is eigenlijk niet bekend. Hij doet het liever 30x kort dan 20x wat langer, omdat hij dan bang is dat de gezonde cellen ook vernietigd worden en dat heeft weer een negatieve invloed op de genezing van de plaats. Ook zou ik een grotere wond krijgen dan nu het geval is, maar het moet altijd eerst slechter worden, voordat het beter wordt, nietwaar? Al met al zal ik de maanden augustus en september onder de pannen zijn met reisjes op en neer naar Zwolle. Vanmiddag ga ik mij maar weer storten om de verjaardagsboodschappen in huis te krijgen. De was te doen etc. Want ook dat gaat gewoon door.

Groetjes van Annette

8 opmerkingen :

chantal zei

Hoi Annette,
Eindelijk weet je nu wat je moet doen met deze goede uitleg van je dolter.
het zal best zwaar zijn, maar met de steun van Henk en vrienden, kom je er wel. Veel sterkte
liefs Chantal

Marlieke zei

Nou zeg, het is me nogal wat. Het enige wat ik nog steeds voor je kan doen is je veel (heel veel!) sterkte wensen de komende weken! En doe het vooral rustig aan!

Antoinette zei

he he wat een verhaal maar weer , maar je weet waar voor je die reisjes maakt en dat is goed .toch.

groetjes ne heel veel sterkte ermee antoinette

Hilde Suykerbuyk zei

hoi Annette, nou meid dat zal inderdaad een heel gedoe zijn!
Maar alles voor een goede genezing hé!
sterkte ermee!!
gr. hilde

Els zei

Fijn dat je een goede uitleg hebt gehad en dat je nu precies weet wat er gaat gebeuren. Het zal zeker een zware tijd worden, maar met hulp van je familie en vrienden gaat het vast lukken.
Sterkte van van Els

Wendy ten Hove zei

Hoi Annette,

Een beetje een dubbel berichtje, want ik wil je graag van harte feliciteren met je verjaardag vandaag, maar tegelijkertijd ga jij een hele zware tijd tegemoet! Zeker is het voor een goed doel en hopelijk gaat het daarna gewoon weer helemaal goed, maar bestralen is niet niks en alleen al de logistiek, om het zo maar even te noemen, is een flinke opgave! Heel veel sterkte daarmee de komende tijd. Klinkt alsof je wel gelukkig een goed gesprek gehad hebt met deze dokter, dat is fijn! Sterkte voor jullie beiden!
En dan voor vandaag natuurlijk wel een hele fijne dag gewenst, hopelijk kun je er wel lekker van genieten! Met veel gezelligheid!!

Veel liefs, Wendy

celia zei

Beter laat dan nooit...maar toch een hele gelukkige verjaardag gewenst in deze zeer zwarte dagen!Probeer er alsnog een leuk feestje van te maken!!!!
Veel liefs, Celia.

Anneke. zei

Veel sterkte voor de komende tijd, Annete.

Groetjes Anneke.

Related Posts with Thumbnails