CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 28 maart 2011

Rondje Nederland


Hallo allemaal,
  
Vandaag moest ik een winkelierstraining geven aan het personeel van "De Kwast" in 's Hertogenbosch. De opdracht was om informatie te geven over de 3 Cricut apparaten. De standaard Cricut, de Create en de Expression. De wekker is al vroeg bij mij gegaan, want ik wilde uiterlijk 6.30 uur in de auto zitten. De routeplanner gaf aan dat het 2 uur rijden zou zijn, zonder file wel te verstaan. Je raad het al het leek wel vrijdag de 13e, want alles liep tegen! Op de snelweg bij Utrecht was een ongeluk gebeurd en was 7 km file. Op een moment stond ik zelfs helemaal stil. En de klok tikte maar verder. Eindelijk in 's Hertogenbosch aangekomen, kwam ik het volgend probleem tegen. Ze waren overal met de weg bezig en natuurlijk juist waar ik heen moest. Help. Inmiddels was het 9.30 uur en ik moest er om 9.00 uur beginnen. Je snapt wel dat ik lichtelijk in paniek begon te raken. Ik was al 3 uur onderweg en ik was nog steeds niet bij de winkel. Chips, want ik ben eigenlijk altijd te vroeg en nooit te laat, maar ja dit kan je natuurlijk nooit voorzien. Een paar keer de winkel proberen te bellen, maar ja die was officieel dicht, dus dat ging ook niet. Toen Kars maar gebeld en Betty had voor mij een ander nummer die ik kon bellen. Ik kreeg toen de juiste persoon aan de lijn. Gelukkig maar. Zij vertelde mij hoe ik moest rijden en om 10.10 uur was ik bij de winkel. Na mijn verontschuldigingen ben ik maar zo snel mogelijk begonnen. Terwijl ik alle Cricut machines uit hun doos of tas pakte begon ik al mijn verhaal te vertellen. Iets over de snijmat, de cartridges, de knoppen speed, pressure en het mesje. Daarna heb ik hun nog wat laten snijden. Toen alles duidelijk was wilde zij graag dat ik nog iets vertelde over de Cricut Cake en de Cricut Imagine. Geen probleem, ik vertel wel door hoor over de Cricut. Haha. Al met al vloog de tijd. Op een gegeven moment begon ik mij niet lekker te voelen begonnen mijn handen helemaal te trillen. Oeps, als diabeet is dit een voorteken dat ik iets moest eten. Ik overlegde dit even met hun en kreeg mijn 2e bakkie koffie en at een koekje en mijn boterhammen op. Ik heb nog wel even geprikt en ik was 4,2 mol. Een beeje erg laag, zeg maar. Gelukkig ging het weer wat beter, want als ik mij zo voel mag ik ook niet achter het stuur. Toen alles opgeruimd, de winkelier bedankt voor hun gastvrijheid en om 13.45 uur zat ik weer in de auto. Echter wel met een bon achter de ruitenwissers. Oeps, weer balen natuurlijk. Het bleek betaald parkeren te zijn en ik was enkele minuten te laat dan wat op het briefje stond. Dit bleek een bon te zijn van 52,50 euro. Of het niks is. Nou ja, gewoon maar ingestapt en mijn rijhulpje ingetoetst naar Ochten toe.
Ik zou de geleende basis Cricut weer terug brengen naar Kars en even met Betty bijkletsen. Gelijk even een koffie- en plas pauze gehouden. Haha. Voor de spits wilde ik weer thuis zijn, dus na een klein uurtje ging ik weer richting IJsselham. Om 16.35 uur reed ik hier weer de oprit op. Gelijk alles maar opgeruimd en nu zit ik weer achter mijn pc om de mailtjes op te halen, te beantwoorden en dit te schrijven op mijn blog. Het lammetje heeft net ook weer zijn melk gehad en straks de kalfjes nog even voeren en dan ons zelf. Haha. En dan ga ik echt even op de bankhangen, want ik ben toch wel erg moe nu. Vooral na zo'n start van deze week. Door alle drukte heb ik dus geen foto gemaakt van de Cricut traning, maar goed dan niet, toch?

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails