CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 8 maart 2011

Inloop workshop op 11 maart 2011

Hallo allemaal,

De inloop workshop voor a.s. vrijdag is gewoon in mijn workshopruimte in IJsselham. Dus NIET bij Recreatief Centrum Oldemarkt. Deze beslissing hebben wij genomen, omdat er de eerste keren wel toezeggingen waren dat er mensen zouden komen, maar op de dag zelf deze mensen het lieten afweten. Heel jammer natuurlijk. Om de kosten zoveel mogelijk te drukken geef ik de inloopworkshops gewoon weer thuis.

Op verzoek gaan wij de bloempotkaart maken. Dit in combinatie met de knipvellen van Marjolein.
Lijkt jou dit leuk? Kom dan a.s. vrijdag tussen 9.00 en 11.30 uur naar IJsselham om deze kaart te maken. Het is een inloopworkshop, dus je kunt ook om 10.00 uur aanschuiven. Om 11.00 uur is ook geen probleem, maar dan zul je hem thuis moeten afmaken. De koffie en de thee staat klaar.

Groetjes van Annette


3 opmerkingen :

Jaimy zei

via via kwam ik op je blog terecht wat maak je mooie dingen zeg! deze kaartjes zijn ook prachtig!
Ik ben volger geworden. kom je ook eens een kijkje op mijn blog nemen?

Groetjes, Jaimy

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat is die gaaff geworden heel erg mooi...

ik heb een verrassing op mijn blog gezet voor je.

groetjes manon

Miepie zei

Hallo Annette,
Een tijdje geleden had ik een patroon bij je opgevraagd van het taartdoosje. Je vroeg toen of ik het wilde laten zien als het klaar was. Je kan het doosje zien op mijn blog www.miepiesfreubels.blogspot.com
groetjes, Myra

Related Posts with Thumbnails