CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 26 maart 2011

Daar ben ik weer.

Hallo allemaal,

Inmiddels is het weer zaterdag, maar ik ben er weer hoor. Gisteren een dagje ontspanning gehad. Heerlijk met vriendinnen in Leeuwarden gewinkeld, gegeten en naar de musical geweest van Petticoat. Erg gezellig en leuk gehad. Vanmorgen weer vroeg uit de veren, want mijn demo met de Cricut Imagine stond gepland in Hoogeveen. Vanmorgen alles bij elkaar gepakt en om 11.00 uur vertrokken richting Hoogeveen. Ik zou er om 12.00 uur zijn en dan om 13.00 uur begon de demo.
Ik zat direct bij de ingang. De Cricut Imagine geinstalleerd en dan spelen maar. Haha. Ik heb erg veel belangstelling gehad bij mijn tafel. Ook blogvolgers van mij ontmoet, zo leuk. En Els is nog even langs geweest. Altijd leuk om haar te zien en zij heeft dan ook mij op de foto gezet. Eén in actie en de andere met een grote smile op mijn gezicht. Wat is demonstreren toch een super vak en heerlijk om te doen. De tijd vloog dan ook voorbij. De demo duurde tot 16.00 uur, maar als ik eenmaal aan de praat raak over de Cricut hou ik niet meer op. Haha. om 16.30 uur was het toch wel tijd om er mee te stoppen en de boel weer in te pakken. Inmiddels is alles weer opgeruimd en nog even dit verhaal op mijn blog zetten, mail beantwoorden, de kalfjes voeren en natuurlijk het lammetje niet vergeten en dan vanavond met de benen op de bank. Morgen nog even voorbereiden voor maandag en dan is het de bedoeling dat ik maandag om 6.00 uur in de auto moet zitten, omdat ik om 8.30 uur in Den Bosch moet zijn. Druk? Nou valt wel mee hoor. Haha, ik doe dit werk met veel plezier en vooral als het met de Cricut is. En dan hou je het lang vol hoor en is je eigenlijk niks te veel. Maar nu ga ik echt weer wat doen. Fijne weekend allemaal.

Groetjes van Annette


Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails