CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 21 maart 2011

Een nieuwe week.

Hallo allemaal,

Vandaag is weer een nieuwe week begonnen. Ook deze week heb ik een Cricut demo. In Hoogeveen deze keer bij de firma "Pet" Het is de bedoeling dat ik weer mijn Imagine mee neem om jullie te laten zien wat hij allemaal kan. En dat is steeds meer hoor. Iedere keer als ik er zelf mee bezig ben ontdek ik weer iets nieuws. Ja, de Cricut blijft mij boeien. In de rechterkant van mijn blog staat mijn agenda weer helemaal bijgewerkt. Ja, de Gypsy basistechnieken workshop staat er nu ook tussen. Dit bericht maak ik altijd op mijn blogspot, maar is gekoppeld aan mijn Hyves, dus vandaar dat ik dit er even bij vermeld. Voor de Hyves lezers onderons, kijk ook eens op mijn "echte" blog daar staat veel meer info op. Behalve dat ik deze week moet werken heb ik deze week ook een leuk uitje. Ik ga namelijk met een stel vriendinnen naar "Petticoat". Ja even een dagje er tussen uit. Eerst winkelen en dan uit eten en dan de musical. Verder staan er nog vele andere dingen op de agenda, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Haha. Allemaal een fijne dag.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails