CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 15 maart 2011

Het is af!!

Hallo allemaal,

Het is af. Wat zul je zeggen? Nou, ik vertelde jullie laatst toch dat ik weer gevraagd ben om een artikel te schrijven met de Cricut Imagine. Alles is klaar en nu maar wachten of het goed gekeurd gaat worden? Dit is altijd erg spannend. De tekst is 4 kantjes geworden, zoveel heb ik gemaakt en is er te vertellen over de verschillende technieken die ik gebruikt heb. Jullie moeten nog even wachten tot dat dit uitkomt, want eerst komt het artikel uit die Els en ik hebben gemaakt voor Mijn Creatieve Kaarten Zomer 2011. Helaas mag ik nog niks laten zien, maar dit snappen jullie vast wel? Bovenstaande Imagine cartridge heb ik gebruikt. Het zijn echt artikelen geworden in echt zomerse kleuren. Vanaf morgen, het is nu 00.50 uur voor mij van de maandag op de dinsdagnacht, ga ik mij weer storten op het volgende en dat is de landelijke Cricut workshopdag aanstaande zaterdag. De tassen zijn binnen en de materialen die ik van Kars mag uitdelen liggen ook al klaar. Wil je toch nog komen? Dan kun jij je tot 16 maart opgeven via een mail naar info@annettescreafarm.com en als je betaald hebt, dan ben je zeker van je plaats. Maar nu zoek ik eerst mijn bed op.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails