CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 18 januari 2011

Hoera een meisje


















Hallo allemaal,

Dit tasje had ik nog als voorbeeld gemaakt voor de workshop van afgelopen zaterdag. Als opmerking zei ik tegen Els: "Dit maak ik voor mijn broer, want ik heb het gevoel dat het een meisje wordt, heb ik vast een kadoverpakking". Negen van de tien keer heb ik gelijk. En wat blijkt? Mijn broer belde dat hun dochter vandaag is geboren. Weer goed geraden dus. ;-) Maar help, de andere kado's zijn nog niet klaar. Bij de eerste van zowel mijn broers als van de kant van Henk geef ik een kraampakket. Voor iedere dag één kado. Ze is dus een beetje aan de vroege kant, want T. Annette heeft ale kado's nog niet klaar. Hahaha. Zij is geboren in het westen van het land, dus nog even kijken wanneer wij op kraamvisite gaan?

Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Antoinette zei

gefeliciteerd tante annette

en hoe heet je nieuw bakke nichtje .

groetjes antoinette

Korrie zei

Hoi Henk en Annette
Hartelijk Gefeliciteerd met jullie nichtje, leuk hoor zo'n kraampakket en dan ook nog met eigen gemaakte dingen van tante Annette.
Groetjes Korrie

Linda zei

Wat leuk zo'n kraampakket maken, gefeliciteerd met het nichtje
gr linda

Els zei

En ja hoor gefeliciteerd met jullie nieuwe nichtje. Nu maar snel aan de slag met de kraamkadootje Annette.
Groetjes Els

Related Posts with Thumbnails