CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 25 januari 2011

Het is klaar













Hallo allemaal,

Vandaag weer een drukke dag gehad. Els was er weer om 10.00 uur en wij wilden persee onze opdracht af hebben vandaag. Wij zijn namelijk gevraagd voor een artikel en de deadline is deze eind week. Wij hadden al iets klaar, maar er moest nog meer gemaakt worden. Vandaag hebben wij echt de turbo aangezet, want om 18.15uur waren wij helemaal klaar. Morgenvroeg even foto's maken en dan kunnen ze opgestuurd worden naar de redactie. En dan nog even de werkbeschrijvingen maken en dan is het weer wachten totdat het tijdschrift uitkomt. Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb nog wel wat andere opdrachten liggen, dus ik weet niet wanneer ik jullie weer wat kan laten zien?
Bedankt allemaal voor jullie reacties op de foto's van mijn cursusruimte. Ik ga mijn best doen om het zo netjes te houden, maar een scrapper weet dat als je lekker bezig bent dat je nooit ruimte genoeg hebt, want overal ligt wat. Haha.
De foto is uit de oude doos. Dit is één van de eerste doosjes die ik gemaakt hebt voor een Cricut workshop. Op een snijmat van 30x30 cm op de stand Fit to page het doosje uitgesneden die op de cartridge Wedding staat. Een stukje mica achter de opening, een lintje, wat strasstenen en bloemen en het doosje is klaar. Erg leuk om iets in te doen voor een verjaardag of gewoon zomaar als je iemand wilt verrassen.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails