CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 23 januari 2011

Basisworkshop van de Cricut Expression














Hallo allemaal,

Zaterdag was weer mijn eerste basistechniekenworkshop van dit jaar. Ja, de kop is er weer af. Als ik het in mijn eigen cursusruimte doe, dan doe ik niet meer dan 3 personen. Op deze manier heeft iedereen de ruimte en gebruiken wij dan ook de twee grote tafels. Aan de één plakken en aan de andere tafel snijden met de Cricut. De dames kwamen uit Almere en waren er om 9.15 uur. Lekker op tijd. Na wat  rond gekeken te hebben in de cursusruimte hebben wij eerst een bakkie koffie gedaan. En natuurlijk even kennis gemaakt. Ik begin dan meestal met mijn theorie verhaal. Wij bespreken eigenlijk alles. Hoe ga je met je snijmat om? Waar zijn alle knoppen voor en natuurlijk hoe ziet de map eruit welke wij vandaag gaan maken?
Na het tweede bakkie gaan wij meestal snijden met de Cricut. Wij waren zo lekker bezig dat ik de dames om 13.30 uur toch gezegt hebt dat wij nu eerst gaan eten. Na wat brood met soep, zijn wij weer aan de gang gegaan. Af en toe had de Cricut kuren, maar wij zijn de baas en niet de Cricut. Dus na wat andere instellingen, een nieuw mesje en een andere snijmat ging hij weer super. Ja, ook dit gebeurd weleens.
Toen alle knoppen geweest waren krijgt iedereen van mij een klein examen. Een samenvatting van de hele dag met de verschillende knoppen en hun functies. Als dit allemaal goed gaat, dan ontvangt iedereen een certificaat. Er is nog niet één geweest die dit niet gekregen heeft hoor. Op 19 februari staat de volgende van de Cricut Expression. Deze is echter al vol. Maar op 19 maart heb ik eerst de landelijke Cricut workshopdag hier in Oldemarkt. In maart en april heb ik ook een basisworkshop staan.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails