CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 18 januari 2011

Druk, druk, druk.














Hallo allemaal,

De titel zegt al genoeg. Ik heb het momenteel hier een beetje erg druk. Ben met van alles en nog wat tegelijk bezig. Werk weer aan een nieuw artikel, bereid mij voor, voor de nodige workshops die gepland staan. Ben weer met de boekhouding bezig, ben mijn cursusruimte aan het opruimen en af en toe maak ik nog iets voor het kraampakket voor mijn broer en schoonzus. Die verwachten eind deze maand hun eerste kind. En tussendoor de pakketten wegbrengen van mijn webwinkel en alle vragen beantwoorden die ik per mail of telefoon ontvang. Echt waar, 24 uur op één dag is voor mij veel te weinig. Wel merk ik dat ik nog niet op het zelfde niveau zit als voor het bestralen. Als ik dus een beetje te veel gedaan hebt, dan lig ik zo weer plat met migraine. En dan wil je wel stoppen hoor met dat rennen en vliegen tegen de klok.
Ik ben net terug van het wegbrengen van de pakketten, snel even boodschappen doen, dit even schrijven en ik ga nu de kalfjes voeren. Na het eten nog even naar Creafarm, want mijn voorbeeld voor de workshop van morgenavond is nog niet helemaal klaar. Ik laat het jullie wel zien als het klaar is.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails