CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 17 september 2009

De laatste voorbereidingen voor de Copic workshopdag




Hallo allemaal,
Over enkele nachtjes slapen is alweer de Copic workshopdag van mijn Hyves groep. Wat gaat de tijd toch snel. Ik krijg al enkele dagen mailtjes van dames die de dagen al aan het aftellen zijn, zo'n zin hebben zij er in. Super leuk om te horen. ;-)
Wij zijn nog met de laatste voorbereidingen bezig. Morgen ga ik de zaal inrichten en alles klaar zetten, zodat wij zaterdag de mensen met open armen kunnen ontvangen. Ik kan jullie al verklappen dat wij de stempel van deze kaart gaan gebruiken, ook het papier wat Nicole hier gebruikt heeft zit al in de pakketten. De randpons en de bloemen zullen wat anders zijn, maar de basis is gelijk als deze kaart. De rest blijft nog even een verrassing. Op deze dag zullen wij ook gesponserd worden door enkele bedrijven namelijk:













Ik wil natuurlijk deze bedrijven super bedanken voor hun inbreng op welke wijze dan ook.
Tot die tijd heb ik dus eigenlijk geen tijd om een kaartje te maken, maar dat komt van zelf wel weer toch? Af en toe laat ik wel wat van mij horen.
Groetjes van Annette

12 opmerkingen :

celia zei

Hey Annette verlekker ons "sukkeltjes dat er niet bij kunnen zijn" maar!!! LOL
Dames dat wel kunnen gaan 'ga ervoor' en show ons jullie resultaten!!!!!
Grtjs,Celia

Loes Oorschot zei

Ook daar komt weer heel wat bij kijken! Wij verheugen ons alleen maar...
De stempel en het papier zijn super! Nu nog zien dat we het zo mooi gekleurd krijgen...
Kortom: hartstikke leuk!!!!
Groetjes, Loes

Jolara zei

wat een mooie kaart !

heel veel plezier !
GR joyce

Corry zei

Hoi Annette
Heel veel plezier met de workshop.
Hugs Corry

Annette zei

Hoi Celia,

Jij krijgt ook nog wel eens een kans om er bij te zijn. ;-)
Wij gaan er zeker een gezellige dag van maken.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Loes,

Inderdaad het kost veel tijd, maar ik ben altijd bang dat ik iets vergeet mee te nemen. Maar goed wij zien wel. Tot zaterdag.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Joyce,

Dank je, die eer komt Nicole toe hoor. Ik heb hem niet gemaakt.

Groeten van Annette

Annette zei

Dank je, Corry. Je leest het wel hoe het geweest is.

Groeten van Annette

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart en owh ik verheug me op de copic workshop.

groetjes ilonka

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een schattig kaartje zeg ik vind het jammer dat ik te ver kan woon en dat ik niet kan komen veel plezier hoor

groetjes jacinta

RosesMarijke zei

Dat zal zeker een supergezellige dag worden!!

En de kaart is zoooo leuk!!

elly zei

oooooooooooo wij ( Ilonka ) en ik hebben er erg zin in
dus tot morgen

groetjes elly

Related Posts with Thumbnails