CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 20 januari 2012

Weer tijd voor iets anders.

Hallo allemaal,

De boekhouding ligt inmiddels bij de boekhouder, dus ik kan weer iets op mijn To Do List wegstrepen. Een heerlijk gevoel. Wie ook lid is van mijn Cricut Blog heeft deze kaart gisteren al voorbij zien komen Ik had namelijk van de week een Gypsy workshop voor beginners. En heb deze basiskaart ontworpen met een cirkel als kader en de daarbij horende tekst die aan elkaar is geplakt en dat hij rond het rondje viel. Niet echt moeilijk, maar voor een beginneling kan dit moeilijk genoeg zijn.
Nu krijg ik wel vaker een vraag of ik online workshops wil geven met de Cricut, Gypsy etc. Natuurlijk wil ik dat wel, maar om eerlijk te zeggen sta ik open voor ideeen hoe dit te gaan doen? Wie weet wat de makkelijkste manier is en om zoveel mogelijk mensen te gelijk te helpen?
Het materiaal wat ik bij deze kaart gebruikt heb, is een gehele nieuwe lijn. Hij is super mooi. Ik kan al wel verraden, dat als jij lid bent van het kaarten is Fun pakket, jij dit binnenkort in de pakket hebt zitten.
Annette's Creafarm heeft namelijk op dit moment twee pakketten die ieder kwartaal uitkomt. Hier zitten de materialen in die net uit zijn, dus echt het nieuwste van het nieuwste. "Kaarten maken is Fun pakket" en het "Scrappen is Fun pakket". Mijn streven is om altijd enkele voorbeelden te maken met de materialen uit dit pakket, zodat de mensen een idee hebben. Van het weekend even de pakket klaarmaken en dan kunnen ze maandag a.s. op de post.
Als de pakketten bij de klanten zijn, dan zal ik hier de andere gemaakte kaarten laten zien. Korrie heeft mij ook deze keer weer geholpen en zij heeft ook hele leuke kaarten gemaakt.

Groeten van Annette

5 opmerkingen :

irma zei

wat een enig kaartje annette ik ben op zoek naar meer tijd, kan ik ook weer eens wat proberen

gr irma

irma zei

wat een enig kaartje annette ik ben op zoek naar meer tijd, kan ik ook weer eens wat proberen

gr irma

Linda zei

Hoi Annette,
Ik zit bij een kaarten groep daar worden ook online workshops gegeven, op een van te voren af gesproken tijd, beginnen we dan en dat gaat gewoon allemaal via de mail, een groeps mail die iedereen die lid is dus krijgt en ook kan beantwoorden, vaak ook met foto's bij de uitleg, het is heel gezellig misschien heb je hier iets aan.
gr Linda

martina's kaartjes zei

hij is echt heel erg leuk ! eentje dat ik moet onthouden ! super geslaagd
grtjs, martina
x

Marian zei

Heel erg leuk
Groetjes

Related Posts with Thumbnails