CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 2 januari 2012

Gemaakt voor het Euro Blog van Jolanda


Hallo allemaal,

Als designer voor het Euro Blog van Jolanda hadden wij deze opdracht gekregen. Het is weer een super mooi patroon die je kunt krijgen door een donatie te doen. Kijk zelf maar eens op het BLOG. Het is een pyramide doosje met bloemensluiting. Ik heb het PDF bestand gebruikt en alles dus uitgeknipt, maar je kunt ook een SVG snijbestand krijgen. Zodat je alles kan snijden met snij-stansmachine.
Ik heb er een lekker glitter geheel van gemaakt. Het papier is van JEJE De sneeuwpoppen is een tranferplaatje. Het merk weet ik zou gauw niet meer. Wat brads en Martha Stewart ponsen gebruikt om het geheel af te maken. Ik heb er een lintje aangedaan, zodat ik hem kon ophangen aan de deurkruk.

Groeten van Annette

4 opmerkingen :

Linda zei

Heel leuk gedaan, mooie kleurtjes dat goud en paars bij elkaar
gr linda

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit
Groetjes

martina's kaartjes zei

wat leuk gemaakt ! mooi feestelijk,
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Oh wat superleuk zeg! Dat sneeuwrandje erlangs vind ik helemaal top!

Groetjes,

GerJanne

Related Posts with Thumbnails