CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 10 januari 2012

Bedankt voor alle lieve wensen

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle lieve beterschap wensen die ik van jullie mocht ontvangen. Inmiddels gaat het weer beter met mij. Vanaf zondag heb ik overdag geen koorts meer. Dus alles gaat de goede kant op. Ik heb zelfs weer zin om te knutselen. Ik heb dan ook wat afgemaakt waar ik vorige week woensdag bij Korrie aan begonnen was. Moet nog een foto maken hoor, maar dat komt wel. Ik krijg vanmiddag bezoek, dus nog even geen tijd daarvoor. Op de foto zie je een vlinderkaart die ik volgens mij nog niet heb laten zien.
Eerst ontworpen in de Gypsy en toen uitgesneden met de Cricut. Design papier is van JEJE en dan de rest om het geheel af te maken.

Groeten van Annette

3 opmerkingen :

Geertje zei

Fijn dat je weer koorts vrij bent,maar toch nog maar even rustig aan doen.

Groetjes Geertje,

Marian zei

Doe rustig aan en leuk je kaart
Groetjes

lenny zei

Beterschap Annette
mooi kaatje ik ben benieuwd naar de cartridge
gr lenny

Related Posts with Thumbnails