CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

Weer iets opgepakt.


Hallo allemaal,

Iedere week druppelen wel weer nieuwe artikelen binnen, zo ook als deze week.
Ik had al vorig jaar deze boekenleggers besteld en ze zijn eindelijk binnengekomen. Dus gelijk met Korrie maar weer aan de sieraden. Jullie weten dat ik allergisch ben voor metaal, maar met mijn allergie pil en een half uurtje hiermee werken lukt het nu aardig. Mijn handen jeuken wel hierna, maar na een dag is dat wel weer weggetrokken. Haha, ja ik kan het toch niet laten.
Ook zijn de nieuwe bedeltjes binnengekomen. Zo leuk. Onderaan heb ik een koe gehangen, maar er zijn er veel meer binnengekomen. Ik zal ze zo spoedig mogelijk op de website zetten.

Groeten van Annette

1 opmerking :

elly zei

ooooooooooooooooo wat een mooie boekenleggers
erg mooi gemaakt
groetjes elly

Related Posts with Thumbnails