CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Nieuwe challenge op het duo-challenge blog


Hallo allemaal,

De nieuwe challenge op ons Duo-challenge blog heb ik weer online gezet. Het zijn deze keer twee bestanden. Namelijk een "calendar" en een "To Do List". Kijk op het blog voor de spelregels.
Ik heb deze gemaakt voor mijn kamer, dus natuurlijk in het paars en het papier van Marjolein. Een scrapvel heb ik dubbel gevouwen. De lijsten op DCP papier geprint en dit met gaatjes en lint vast gemaakt aan deze "tent". Ze zitten dus los. Alleen het middelste gedeelte zit vast geplakt. Ik werk momenteel wel vaker met een To Do List, want zo heb je een overzicht wat je allemaal nog moet doen en het is heerlijk om die weg te strepen als je hem klaar hebt. Ik heb deze lijst ook verwerkt in mijn memo canvas.

Groeten van Annette

Groeten van Annette



1 opmerking :

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt, hou van van zo'nhandige dingen
grtjs, martina
x

Related Posts with Thumbnails