CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 19 januari 2012

Druk, druk

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eens. Ik ben nog steeds druk met de boekhouding bezig. Tja, dat heb je als je twee bedrijven hebt. Maar tussendoor ben ik ook nog wel creatief bezig hoor. Zo ook voor mijn nichtje die gisteren 1 jaar is geworden. Dus een dagje naar Zoetermeer. Ik heb deze keer een aparte verjaardagskaart gemaakt. Is gelijk voor haar nieuwe kamer. Ze zijn namelijk net verhuist. Naast deze kaart had ik een dierenlaptop gekocht. Haha, vanaf 1 jaar stond erop, dus precies goed. Zo kan zij de geluiden en de dieren herkennen, de kleuren, de vormen en er zit nog veel meer leerzame dingen op. Van zulke cadeaus hou ik wel van. Speelgoed, maar toch ook leerzaam. Ze kon niet wachten tot het uit de verpakking was. Zo leuk om te zien. Vooral toen er ook  nog geluid uit kwam, begon zij helemaal te lachen. Ik ga gauw weer verder met de boekhouding, want ik ben bijna klaar.

Groeten van Annette


1 opmerking :

Marian zei

Wat een ontzettend leuk model
is echt prachtig
Groetjes

Related Posts with Thumbnails