CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 31 januari 2012

Mijn creatie voor het Euro blog

 

Hallo allemaal,

Als designer voor Jolanda hebben wij een opdracht gekregen voor een doosje. Erg leuk om te maken.
Ik gebruik altijd haar pdf bestand, want ik maak geen gebruik van SCAL of een ander programma. Maar knip het met mijn handje. Valt niet altijd mee met mijn peesontsteking, maar Korrie helpt mij ook met het knippen. Op het Euro blog van Jolanda kun je de info lezen hoe je dit bestand ook kunt ontvangen.

Voor mijn doosje heb ik weer het papier gebruikt uit het Forever Friends pakket. Wat lint, brads en bloemen en het geheel is weer klaar. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Linda zei

wat schattig gedaan, heel leuk
gr linda

Related Posts with Thumbnails