CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 7 oktober 2011

Ook weer wat gemaakt.



Hallo allemaal,

De doosjes van Henriette vond ik zo leuk dat ik met haar vanavond er ook éen gemaakt heb. Dit was echt een workshop op afstand.
Henriette woont in Nigeria en ik dus in NL. En via de chat van Facebook heeft zij de maten doorgegeven en de nodige aanwijzingen. Haha, daarna op de foto gezet en een mail naar haar gestuurd. Hij is wel goed gekeurd, maar zij had toch nog wat opmerkingen. Haha, maar ik geef er toch liever mijn eigen draai aan. Ik had geen randponsen hier liggen, dus alles is strak geworden. Die liggen in mijn cursusruimte en ik wilde eigenlijk niet naar buiten met dit weer. Morgen ofzo nog maar één maken en dan wel met een randpons en een hoekjes pons. Dus Henriette, die komt er ook nog wel aan. Haha. Deze keer heb ik mijn koeienstempel afdrukjes weer gebruikt. Deze had ik gekregen van een winnaar die ik voor de challenge een scrappakket had gestuurd.  Als dank kreeg ik enkel stempelafdrukjes. Helemaal super natuurlijk. Dit heb ik gemaakt voor iemand die ook een boerderij heeft. Vandaar die koe. Maar nu zoek ik eerst mijn bed op. Het is alweer 1.30 uur. Jammer dat er maar 24 uur in een dag zit en je af en toe ook nog moet slapen.

Groetjes van Annette

6 opmerkingen :

Linda zei

Hahaha ja wie dat slapen ooit heeft uitgevonden, dat was iemand die tijd overhad zeker......ik heb ook te weing aan 24 uur in een dag hoor.
Je tasje is superssssss
gr linda

m@deliefjuh zei

dat ziet er leuk uit!

miriam zei

Mooi hoor
gr miriam

martina's kaartjes zei

hij is inderdaad grappig en leuk ! mooi gemaakt, leuke kleurtjes,
groetjes, martina
x

danielle zei

Prachtig en leuk zo workchop op afstand.

Groetjes, Danielle

Marian zei

Ziet er prachtig uit, en de kleuren mooiiii
Groetjes

Related Posts with Thumbnails