CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 31 oktober 2011

De Cricut workshop bij JEJE.


Hallo allemaal,

Nog even voor het slapen gaan een verslagje schrijven van de Cricut workshop die ik zaterdag gegeven heb bij JEJE in Hilversum. En met deze keer een hoop foto's. Elly, van JEJE, had de ruimte weer netjes en gezellig ingericht. Korrie en ik kwamen iets voor 9.00 uur aan in Hilversum. Nog enkele dingen klaar zetten en vanaf 9.40 uur kwamen de dames al binnen druppelen. Om 10.00 uur begonnen wij eerst met koffie en wat lekkers. Hierna gingen wij aan de gang. Ik wilde beginnen met de moeilijkste kaart, omdat iedereen nog fris was. Haha. Bij een workshop kies ik altijd voor techniek, want snijden met de Cricut en dan dit op een kaart plakken kan iedereen wel.  Ik begin altijd eerst met enkele tips over de snijstanden van de papier soorten, snijmat etc.



Hierna zette ik de dames aan de gang.
Iedereen had van mij een pakket gekregen met daarin o.a. de werkbeschrijvingen van alles wat wij vandaag gingen maken. Een doosje, een tasje, een kerstboom kaart, een labelkaart en een X-mas wat je op een canvasdoek kon plakken. Wij hebben alle creaties kunnen maken, maar het versieren hiervan is helaas niet allemaal gelukt. Het materiaal mochten ze van JEJE meenemen naar huis, dus genoeg materiaal om alles netjes af te maken. Tussen door kregen wij een heerlijke lunch, waarna wij weer fris aan de gang konden gaan. Toen het tasje, de kaart en zijn wij vast begonnen met het canvasdoek.

  


  


Na een korte thee pauze en weer lekkere dingen hebben wij het tasje gemaakt die jullie ook kennen van dit blog. Hieronder ook de voorbeelden van de andere creaties.




Na deze leerzame dag, kreeg iedereen van mij nog een certificaat uitgereikt. 

Aan Irma, de moeder van Sanne voor wie mijn verhalen wel vaker leest geen onbekende op onze farm. ;-)
En Korrie, die tevens ook designer is bij mij.


Rond 17.00 uur ging iedereen naar huis. Wij hebben alles nog even opgeruimd en zijn daarna ook huiswaarts gegaan. Onderweg hebben wij nog bij Hajé gegeten en rond 20.15 uur waren wij weer in IJsselham. Alles weer uitladen en in Creafarm zetten, gauw even opfrissen en naar een verjaardag toe. Gelukkig dat wij een uur extra hadden, want dat had ik wel nodig. Al is dat uur nu weer verdwenen, want dit bericht schrijf ik om 2.22 uur nieuwe tijd. Ja, ik ben met dat uur vooruit of achter uit altijd even van slag. Haha, maar dat komt wel weer goed.

Groeten van Annette



Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails