CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 26 oktober 2011

De laatste voorbereidingen voor de Cricut workshop bij JEJE.


Hallo allemaal,

Vanaf dinsdag ben ik met de laatste voorbereidingen bezig voor de Cricut workshop die ik a.s. zaterdag bij JEJE in Hilversum ga geven. Vanavond hebben alle mensen de bevestiging ontvangen. Ik ben al helemaal in een  kerst stemming. Haha. Het thema is "Kerst", dus deze cartridge zullen wij veel gaan gebruiken, maar ook basisvormen zoals een vierkant, ovaal of cirkel komen aanbod. En natuurlijk de vele papiersoorten die JEJE in hun assortiment heeft. De knoppen "Speed" en "Pressure" zullen heel veel gebruikt gaan worden.
Ik heb er in ieder geval zin in. Hier weer stukjes van de voorbeelden. Na de workshop zal ik ze hier in z'n geheel laten zien.

Groeten van Annette





Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails