CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 22 oktober 2011

Mijn cursusruimte


Hallo allemaal,

Vanmiddag had ik een kinderfeestje. De jarige en haar vriendinnen zijn komen knutselen in Creafarm. Wie mijn cursusruimte kent weet dat ik er heeeeeel veel in heb staan. En soms moet je gewoon drastisch opruimen. Zo ook afgelopen week. Ik ben nog niet helemaal klaar, maar het grote begin is er. De foto is gemaakt nadat de kinderen weer naar huis waren en ik alles opgeruimd had en terug gezet had op tafel. Ik heb de doos met ponsen al in huis staan, want deze wil ik super gaan opruimen. Ja, alle ponsen met 50% korting. Weg is weg. Ik zal ze vanaf maandag in mijn webwinkel zetten. Hou er rekening mee dat deze altijd per pakketpost verstuurd worden, maar als je bestelling boven de 25 euro zit, dan betaal ik de verzendkosten. Ik wil dus nog meer ruimte maken voor alle nieuwe producten die nog binnen moeten komen. Ik wil het namelijk nu toch zo netjes houden. Haha, ik hoop dat het lukt.

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

irma zei

Ziet er top uit annette!
ik hoop je zaterdag te zien!

groetjes irma

Antoinette zei

wauw wat ziet ehet er mooi opgruimd uit.
succes meyt het houden zo . ik ken dat gevoel. hihihihihi

Related Posts with Thumbnails