CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 9 oktober 2011

Baaldag deel twee















Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties en mailtjes. Sommige vragen wat er met mijn neus is? Dus nog even voor de mensen die het niet weten. Ik ben vorig jaar 30x bestraald geweest aan mijn neus, omdat daar kanker zat. Omdat ik ook diabeet ben duurd het genezen daarvan erg lang. Mijn reuk is erg lang weggeweest, maar komt weer terug. De binnenkant van mijn neus was echter helemaal kapot. De haartjes die in je neus zitten, was na 1x bestralen al helemaal weggeschroeid. Het binnenschotje in mijn neus is kapot geweest. Momenteel kan ik nog steeds niet goed door mijn neus ademhalen. Moet dus ook nog door mijn mond, anders krijg ik niet genoeg lucht. Allemaal lastig dus. Vorig jaar op 1 oktober heb ik mijn laatste bestraling gehad. Nu moet ik regelmatig voor controle terugkomen. Eerst iedere week en nu zit ik om de 10 weken. Bij het laatste bezoek aan de radioloog vertelde hij mij dus dat de genezing 1 tot 1,5 jaar kon duren en misschien wel langer omdat ik diabeet ben. Nou, daar ben je klaar mee, nietwaar? Ik zal dus regematig een bloedneus krijgen, maar het zal er dus wel bij horen. Maar leuk is het niet.

Nu net kreeg ik een mail dat mijn andere stempels ook in de shop staan. Super toch? Ja, sorry hoor. Weer met koeien. Nu heb ik er nog één verstuurd en dat is met een kat. Die heb ik  nog niet teruggekregen.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Thea zei

Ik had het wel al een keer gelezen van je bestralingen. Vervelend dat dit er nu ook nog achterweg komt. Het is ook allemaal niet niks, maar je blijft altijd zo positief! Knap van je.
Veel sterkte met alles.

Nog maar een keer de groetjes, ik kom net bij je koeiedigi vandaag.

Thea

Linda zei

Wat gaaf joh van die koeien digi's, gefeliciteerd ermee. Ik hoop dat het snel wat beter wordt met je neus,
gr linda

Related Posts with Thumbnails