CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 4 juli 2011

Weer lekker thuis.

Hallo allemaal,

Wij hebben een druk weekend achter de rug, maar was wel gezellig hoor. Zaterdagmiddag zijn wij afgereisd naar het zuiden. Eerst naar Veldhoven waar wij de nacht zouden door brengen bij Bed & Breakfast die "Bij het Kanon" heet. Dit was voor ons de tweede keer en voor mijn vader, die ook mee was, de derde keer. Een geheel verbouwde boerderij die nu dienst doet als bed & breakfast. Aardige mensen, met wie je veel kan overleggen. Ze hebben een hele mooie tuin waar je heerlijk van het zonnetje kunt genieten. Toen wij daar waren aangekomen, alles even in de kamer gelegd en zijn wij richting Tilburg gegaan. Op kraamvisite bij onze "oude buurjongen" Ja, kleine kinderen worden groot. Ik heb veel op hem gepast toen hij klein was en hij zat in mijn groep op de peuterspeelzaal. Later was hij onze vaste zaterdag hulp op de boerderij. En nu is hij dus vader geworden van een zoon. Een heerlijk kind, die erg vrolijk is.
Toen in Veldhoven lekker gaan eten met z'n drieën. Daarna op onze kamer wat tv gekeken en ik heb op mijn HTC Tablet gespeelt. Na een goede nacht en een heerlijk ontbijt zijn wij richting Valkenswaard gegaan waar mijn nichtje gedoopt zou worden.
Henk is peetoom, dus stond met zijn neus overal bij. Haha. Ik was gevraagd om de foto's te maken, wat ik natuurlijk met plezier voor hun gedaan heb. Na de dienst zijn wij naar het huis gegaan waar de taart werd aangesneden en de kado's uitgedeeld werden. Over vijfen zijn wij weggegaan richting Apeldoorn. Naar de verjaardag van mijn ander schoonzusje. Dus wij hebben iedereen van de familie weer gezien. Om 21.35 uur waren wij weer thuis in IJsselham. Pff, wel vermoeiend zo'n weekend maar wel gezellig.
Vandaag even boodschappen doen en het huis weer aan kant maken en dan heb ik misschien weer tijd om wat te knutselen.

Groeten van Annette

3 opmerkingen :

Aleida zei

Klinkt gezellig, het doet altijd goed je familie weer eens te zien.
groetjes,

Linda zei

Je hebt dus een lekker druk en gezellig weekend gehad. Grappig hoor dat je eerst op die jongen gepast hebt en nu op kraamvisite daar heen moest.
gr linda

chantal zei

inderdaad een druk weekend, maar een leuk weekend zo te lezen. Je familie bij elkaar is toch leuk en zeker als er te feesten valt
liefs Chantal

Related Posts with Thumbnails