CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 20 juli 2011

De kaarten die je liever niet te vaak maakt


Hallo allemaal,

In onze vriendenkring is een sterfgeval en wat kan dan een kaartje belangrijk zijn. Ik kan natuurlijk naar de hele familie één sturen, maar ik heb er toch voor gekozen om hun kinderen ook ieder apart een kaart te sturen. Ik heb deze keer gekozen voor de rozen van Marjolein. Uit één knipvel heb ik dus drie kaarten gemaakt. De rozen hebben een dubbele laag, maar op de foto kun je dat niet zo goed zien. Een lintje en natuurlijk de alfabet letters van Nellie Snellen en ik heb mijn stickers weer eens te voorschijn gehaald. Een randje en wat hoekjes. Ach, staat ook wel weer eens grappig.

Groeten van Annette




3 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

inderdaad altijd moeilijk dit soort kaarten. maar je hebt dat mooi opgelost

Antoinette zei

hey annette

ehet is een mooie kaart maar wordt het niet een beetje veel al die sterf gevallen bij jullie is de fam of vrienden kring.

jullie ook weer heel veel sterkte

groetjes antoinette

Marian zei

Moeilijke kaarten zijn dit. Maar ze zijn prachtig
Sterkte

Related Posts with Thumbnails