CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 19 juli 2011

De nieuwste vellen van Marjolein


Hallo allemaal,

Vandaag lag er een grote envelop van Marjolein in mijn bus met haar nieuwste knipvellen. Weer om te kwijlen. Wat is het toch super als je zo kunt tekenen. Ik doe het haar niet na hoor. Vanmiddag kon ik ze niet langer laten liggen en ben begonnen met een rugtasje. Dit heb ik gemaakt met het PDF patroon van Jolanda en de digi stamp voor de meester. De digi stamp voor de juffrouw was misschien beter geweest, maar die vond ik hier niet echt staan, want hij is rond van formaat. En er zullen vast ook meesters zijn die ook van vrolijke kleuren houdt. Met de andere vellen wil ik binnenkort ook wat maken, maar dat zien jullie vanzelf wel.

Groeten van Annette





1 opmerking :

Linda zei

leuk gedaan weer
gr linda

Related Posts with Thumbnails