CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 14 juli 2011

De nieuwe artikelen druppelen binnen.

Deze houten figuurtjes zijn leuk voor op je kaart. Deze hebben het formaat als een postzegel.


Hallo allemaal,

De nieuwe artikelen druppelen binnen. Ik ben ze momenteel aan het plaatsen in mijn webwinkel. Er komt nog meer hoor, maar dat kan misschien wel augustus worden. Sommige van deze artikelen heb ik al vele maanden eerder besteld als een pre-order. Dus als ze dan eindelijk binnenkomen is dat super spannend, vooral bij het nieuwe scrappapier van Basic Grey. Jullie weten wel dat dit één van mijn favoriete design papier is. Dus neem eens een kijkje in de webwinkel misschien zit er wel iets tussen voor jou? De designers zijn al druk bezig om er voorbeelden mee te maken dus kijk ook eens op het Designers blog
Binnenkort weer een leuke challenge.

Groetjes van Annette



1 opmerking :

Antoinette zei

ooohh wat zijn ze weer leuk , is dat de kleine versie voor op een kaart of die grote, maar ik vindt zewel weer super mooie alle nieuwe dingen wordt weer eens tijd dat ik iets ga maken.

groetjes antoinette

Related Posts with Thumbnails