CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 31 juli 2011

De knotsgekke kaartendagen in Den Bosch en Zwolle

Hallo allemaal,

Alles is net rond, dus ik kan jullie nu vertellen dat ik met de Cricut Imagine op de Knotgekke kaartendagen sta. Ik zal jullie, tijdens deze demo, alles vertellen en laten zien over de Imagine. En natuurlijk al jullie vragen beantwoorden. Het zou super zijn om jullie allemaal eens persoonlijk te mogen ontmoeten. Dus willen jullie mij zien met de Cricut Imagine? Ga dan naar de stand van "De Scrapheap" op vrijdag 12 augustus in Den Bosch en op alle dagen,18, 19 en 20 augustus, in Zwolle.
Ook al heb ik eigenlijk vakantie, voor een Cricut demo maak ik altijd een uitzondering. Haha, ik ben maar een klein beetje verslaafd hoor."De Scrapheap" geeft ook Cricut workshops en heeft leuke acties tijdens deze beurs. Dus langskomen is eigenlijk een must!!
Ik hoor graag wie er ook gaan?

Groeten van Annette

4 opmerkingen :

Margo zei

Wat jammer dat ik dan in vakantie ben Annette ! Ik zou je anders graag eens 'in het echt' gezien hebben ! Veel plezier op de beurs !
Liefs
Margo

angelique (anlou) zei

hoi meis
ik ga naar zwolle met mijn mams
ik weet nog niet welke dag
dat hangt af van fysio
maar komen doe we zeker
fijne zondag meis
liefs angelique

chantal zei

oh Annette, super. Maar ik ga op 11 augustus dus jammer dat ik je net mis.
Fijne vakantie
Chantal

Marian zei

Jammer kan niet komen i.v.m.vakantie
In iedergeval succes
Groetjes

Related Posts with Thumbnails