CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 24 juli 2011

Oppimpen

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een blikje opgepimpt met nieuwe vellen van Marjolein. Het is zo'n laag blikje van de chips.
Handig voor de kinderen en leuk om op te pimpen. Er kan van alles in. Wat weet ik nog niet, maar dat bedenk ik wel als ik de ontvanger weet. Naast de twee nieuwe vellen van Marjolein heb ik alleen nog wat lint gebruikt. Een leuk project voor tussendoor en wat zo klaar is.

Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

martina's kaartjes zei

mooie kleuren, mooi resultaat
grtjs, martina
x

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Linda zei

Wat leuk gedaan heb je dat
gr linda

Liberta zei

Hai Annette,

Wat een leuk idee.
En geweldig papier weer.

Liefs, Lieb

Related Posts with Thumbnails