CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 17 januari 2010

Terug van weggeweest

Hallo allemaal,

Wij zijn weer terug van weggeweest. Even een weekendje er tussen uit. Wij zijn met z'n achten naar Preston Palace in Almelo geweest. Gewoon even niks moeten, doen of wat dan ook. Heerlijk even helemaal ontspannen. Bij thuiskomst gelijk de computer aangedaan en de 635 mailtjes opgehaald. Pff, het duurd wel even, voordat ik daar weer door heen ben hoor. Dus mocht je mij gemaild hebben voor of met wat dan ook? Het duurd nu iets langer, voordat je antwoordt krijgt. Ik doe mijn best. Ik ga nu de tas uitpakken en vast de wasmachine aanzetten.

Groeten van Annette

10 opmerkingen :

Marley zei

Welkom terug, fijn om te horen dat je even lekker hebt kunnen relaxen!! Succes met alle mailtjes.. groetjes Marley

Unknown zei

O....wat erg ...zoveel mail !
Succes .

Hoe vond je Preston Palace ?
Wij zijn er ook een keer een lang weekend geweest ...met mijn hele familie ...maar voor mij is één keer écht genoeg ....
Sterkte met weer een nieuwe werkweek !
Groeten Sophia

m@deliefjuh zei

hahaha kan me voorstellen dat je ff moet bijkomen... en dan gelijk zoveel mail.. doe rustig aan het :) ik hoor vanzelf wel een reactie.
lekker genoten bij Preston Palace? mijn vrijgezellen feest werd daar gehouden :) erg leuk en lekker ;)

groetjes martine

De Creakeet van Peet zei

succes met al die mailtjes meis...Liefs Peet

Christa zei

leuk om te horen dat je een relaxt weekend heb gehad,, ene niet in de stress schieten met al die mailtjes suc6 groetjes christa

Karin zei

Wij gingen 2x per jaar 2 nachten (3 dagen) naar preston met mijn ouders (met z'n 4tjes dus) en dan niet in een weekend of kindervakantie, en dat was heerlijk. Lekker veel ruimte in het zwembad, en heerlijk relaxen en doen wat je wilt. Niks Moeten (incl. koken) enz. heel fijn! Mijn ouders gaan nog altijd ieder jaar. Vroeger gingen we naar de "Bonte Wever" (van hetzelfde concern/eigenaar) en dat was nog veel gezelliger (door de opzet enzo van het gebouw) maar helaas is dat afgebrand toendertijd, en zijn we overgestapt naar Preston...

Liefs en welcome back.
Karin

Korrie zei

Hallo Annette

Welkom terug, fijn dat jullie het leuk hebben gehad, nu kan je er misschien weer even een beetje tegen.
Succes met al die mailtjes.
We horen of zien elkaar binnenkort weer.

groetjes korrie

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Annette.

Welkom terug!
En wat leuk dat je het naar je zin hebt gehad.

Woow dat zijn wel veel mailtjes.
Succes!

Groetjes Ida

RosesMarijke zei

Wat fijn voor je Annette dat je een leuke tijd hebt gehad....pffff...al die mailtjes...wat een werk!!

Annette zei

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie's hier. Altijd leuk om te lezen.
Het weekend was kort, maar erg gezellig en heerlijk ontspannen. Ik ben niet echt uigerust, maar wel lekker mijn hoofd leeg kunnen maken. Ik kan er dus weer even tegen. Wij gaan maar 2x per jaar een weekend weg, maar toch fijn dat het kan. Het valt namelijk niet mee om je bedrijf, de koeien dus, achter te laten. Vooral Henk heeft er erg veel moeite mee. Vanmiddag was ik door al mijn mailtjes heen, maar vandaag zijn er weer 205 bijgekomen. De belangrijke van vandaag heb ik een berichtje gestuurd dat ik hier morgen op terug kom. Langzaam aan halen wij de mailtjes weer in.

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails