CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 19 januari 2010

In de ban van Valentijn.


Hallo allemaal,

Door het nieuwe papier, wat ik vorige week heb binnengekregen, ben ik helemaal in de ban van Valentijn. Om eerlijk te zeggen deden Henk en ik nooit aan Valentijn. Hij is niet zo romantisch aangelegd. ;-) Misschien dat hij het dit jaar wat wordt, want wij zijn in september 25 jaar getrouwd. Wat gaat de tijd toch hard.
Bovenstaande foto heb ik gemaakt met deze papierlijn. Het is gesneden met de Cricut, De naam van de cartridge is mij op dit moment even ontschoten, maar het is in ieder geval één van de nieuwste. Ik zoek het morgen even op.
Het is een doosje met een uitgesneden venster in de vorm van een hart. Hierachter heb ik mica geplakt en verder aangekleed met bloemen etc.
De uitdaging van het jurkje loopt nog, maar toch zit ik te broeden op een Valentijn uitdaging. Dus houdt mijn Blog in de gaten, want binnenkort meer info hier over.
Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

chantal zei

wat een leuke valentijnskaart. Dat uitgesneden hart met die mica is prachtig. Het papier is enig.
liefs Chantal

Annette zei

Hoi Maranda,

Bedankt voor je reactie. Op de foto staat een doosje. Het is dus geen kaart. Ik ga inderdaad nog veel meer maken met deze papierlijn.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Chantal,

Bedankt voor je reactie. Het is deze keer geen kaart, maar een doosje. Ook leuk om te maken. Ja, het papier is in het echt veel mooier.

Groeten van Annette

Bianca zei

Het doosje ziet er met het papier prachtig uit.
Groetjes,
Bianca

elly zei

achh die is echt heel mooi hoor
trouwens wel een leuk idee

groetjes elly

Related Posts with Thumbnails