CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 19 januari 2010

Een Award ontvangen van Celia


Hallo allemaal,

Vanavond heb ik een Award gekregen van Celia. Nogmaals bedankt, meid.
Ook is er een kleine opdracht aan verbonden, namelijk dat ik 10 dingen moet opnoemen die mij blij maken en dan deze award door moet geven aan 3 andere blog volgers.
Nou, daar gaan wij dan?
Waar wordt ik nu blij van?
1. mijn man Henk
2. familie
3. vrienden
4. mijn katten
5. mijn honden
6. mijn werk
7. als jullie reageren op mijn blog, altijd super leuk om te lezen.
8. ontvangen van pakketjes
9. uit eten gaan
10. als ik andere mensen kan helpen waar nodig is.
Ik gun natuurlijk iedereen deze award, maar ik moet een keuze maken.
Daarom geef ik deze award door aan: Korrie, Els en Annemarie
Groetjes van Annette

1 opmerking :

Annemarie zei

Dank je wel Annette.
Leuk dat je hem aan mij geeft.
Ik heb nog wat andere verplichtingen vanavond (lol), maar daarna zet ik hem op m'n blog!
Groetjes en tot zaterdag!!

Related Posts with Thumbnails